Digital One z projektem dla marki Bobbi Brown na 15 światowych rynkach – Portal PR - 24PR




Digital One z projektem dla marki Bobbi Brown na 15 światowych rynkach

16.02.2012 Kategoria: Agencje reklamowe, Konkursy, Marketing internetowy. Autor: admin

Agencja Digital One przygotowała dla ekskluzywnej marki kosmetyków Bobbi Brown (The Estēe Lauder Companies) aplikację do konkursu, który właśnie się rozpoczyna i będzie prowadzony równocześnie na 15 rynkach. Zwyciężczynie lokalnych edycji wezmą udział w profesjonalnych sesjach zdjęciowych, a część z nich wyjedzie do Paryża. Będą także uczestniczyć w rozgrywce finałowej, której zwyciężczyni zostanie nagrodzona pobytem w Nowym Jorku, gdzie m.in. będzie miała okazję poznać Bobbi Brown we własnej osobie.

Digital One przygotowała aplikację konkursową na Facebooka dla 15 rynków (14 krajów oraz region Bliskiego Wschodu). Punktem wyjścia był pomysł zaczerpnięty z działań Bobbi Brown w USA, jednak mechanika akcji została przystosowana do warunków międzynarodowych – zwyciężczyni zostanie wybrana spośród uczestniczek ze wszystkich 15 rynków objętych akcją, w dwuetapowej rywalizacji.

Konkurs rozpoczyna się dziś, równocześnie w 20 krajach, w tym w Polsce. Poza Polską będą to: Francja, Niemcy, Hiszpania, Austria, Szwajcaria, Holandia, Belgia, Dania, Węgry, Rosja, Turcja, Izrael, RPA, a także w ramach jednego regionu bliskowschodniego: Arabia Saudyjska, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Kuwejt, Bahrajn, Liban i Katar.

Konkurs polega na wyborze dziewczyny, która najlepiej oddaje filozofię stojącą za marką Bobbi Brown, opisaną hasłem „Pretty Powerful”.

W pierwszym, lokalnym etapie konkursu (trwającym do 23 kwietnia), w każdym z krajów uruchamiana jest aplikacja na profilu marki Bobbi Brown na Facebooku.

Uczestniczki konkursu uzupełniają kreatywnie zdanie „Jestem …, ponieważ…” i dodają swoje zdjęcia, na które pozostałe użytkowniczki głosują – ostatecznie każdy z krajów wybiera jedną finalistkę (wygrywa osoba, która zdobędzie najwięcej głosów). Nagrodą jest sesja zdjęciowa i kosmetyki marki Bobbi Brown.

Następnie, w etapie drugim – globalnym – pojawiają się zdjęcia 15 finalistek (z 14 krajów oraz z regionu Bliskiego Wschodu) a użytkowniczki Facebooka mogą przez kilka tygodni głosować na swoje faworytki (ten etap odbędzie się w maju i czerwcu).

Pięć dziewcząt z największą liczbą głosów pojedzie w nagrodę do Francji, gdzie będzie uczestniczyć w międzynarodowym evencie z udziałem współpracujących z Bobbi Brown mistrzów makijażu w Galeries Lafayette w Paryżu. Następnie jedna z nich zostanie wskazana przez samą Bobbi Brown jako zwyciężczyni konkursu i nagrodzona wyjazdem do Nowego Jorku, gdzie będzie miała okazję poznać Bobbi Brown, oraz skorzystać z atrakcji przygotowanych przez firmę.

Nasze klientki bardzo chętnie poszukują w Internecie informacji o naszej marce i jej produktach, oraz merytorycznych podpowiedzi dotyczących sztuki wizażu, ale także bardzo chętnie uczestniczą w życiu społeczności, rozmawiają ze sobą czy biorą udział w różnego rodzaju angażujących akcjach online. Dlatego chcielibyśmy tę ich aktywność nagradzać i stąd pomysł na tak szeroko zakrojoną akcji, która jednocześnie idealnie wpasowuje się w filozofię „Pretty Powerful”, oraz pozwala nam przekazać jej fundamentalne założenia – mówi Klaudia Kielanowska, Corporate Online Manager w The Estēe Lauder Companies.

Filozofia marki Bobbi Brown, oddana w haśle „Pretty Powerful”, zakłada, że każda kobieta jest piękna, ale dobry makijaż dodaje jej dodatkowej mocy i pewności siebie, czyni ją „powerful”, sprawia że dobrze czuje się po prostu „będąc sobą”.

– W ubiegłym roku Digital One wprowadzała markę Bobbi Brown do polskiego Internetu, przygotowywaliśmy dla niej też kilka pierwszych projektów komunikacyjnych online. Cieszę się, że ten rok zaczynamy od pójścia o krok dalej i przygotowania wspólnie międzynarodowego projektu – dodaje Izabela Zajfert, Account Manager w Digital One.

Jesienią ub.r. Digital One przygotowała dla Bobbi Brown m.in. serwis www.bobbibrown.pl, oraz polski profil tej marki na Facebooku, który w krótkim czasie zdobył ponad 8 tysięcy użytkowniczek.

Agencja Digital One współpracuje z Estée Lauder Companies długofalowo i strategicznie – współpraca została zapoczątkowana prawie cztery lata temu – agencja obsługuje kilka brandów z portfolio tej firmy, przede wszystkim marki: Estēe Lauder, Clinique oraz właśnie Bobbi Brown.

Digital One to jedna z najstarszych na polskim rynku agencji interaktywnych. Działa od 12 lat. Specjalizuje się w efektywnym wykorzystywaniu Internetu do realizowania celów biznesowych największych brandów. Kluczowe kompetencje Digital One to planowanie strategii komunikacji marek w nowych mediach oraz wspieranie procesów sprzedażowych online.

ŁubuDubu PR

Podobne wpisy:

Tagi:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.