IMS S.A. – prognozuje rekordowe wyniki w 2012 roku – Portal PR - 24PR




IMS S.A. – prognozuje rekordowe wyniki w 2012 roku

20.02.2012 Kategoria: Agencje reklamowe, Marketing sensoryczny, Wieści za spółek. Autor: admin

Internet Media Services S.A. (IMS) – lider polskiego rynku Marketingu Sensorycznego, publikuje prognozy wyników na 2012 rok. Grupa IMS zakłada osiągnięcie w 2012 roku przychodów netto ze sprzedaży na poziomie 29,8 mln PLN oraz wartość EBITDA na poziomie 6,7 mln PLN.

Grupa IMS prognozuje zwiększenie przychodów netto ze sprzedaży do poziomu 29,8 mln PLN, tj. przyrost o 5,1 mln PLN. Istotną częścią powodującą wzrost przychodów są usługi abonamentowe, których planowany wzrost wynosi 2,4 mln PLN oraz usługi Digital Signage, które wzrosną o 1,2 mln PLN. Spółka zamierza nawiązać współpracę z nowymi kontrahentami, tym samym zwiększając liczbę obsługiwanych obiektów do prawie 6 200, co stanowi wzrost o ponad 1 100 punktów handlowych.

Zamierzamy umacniać swoją pozycję rynkową w segmencie usług abonamentowych (audio, video, aroma) oraz Digital Signage. Wzrost sprzedaży usług Digital Signage jest efektem rozwoju systemów na terenach już współpracujących oraz nowo powstających galerii – mówi Michał Kornacki, Prezes Zarządu IMS S.A.

Dynamiczny wzrost przychodów będzie możliwy także dzięki działaniom spółki zależnej Tech Cave Sp. z o.o., polegającym na wynajmie objętych dotacją unijną, autorskich multimedialnych standów oraz świadczenia za ich pomocą usług reklamowych.

O Internet Media Services S.A.

Grupa IMS dostarcza usługi, które mają na celu wpłynięcie na atrakcyjność miejsc sprzedaży, jak również wzrost sprzedaży promowanego asortymentu. Działania Grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego:

  • audiomarketingu – przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych,
  • videomarketingu (Digital Signage) – produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych,
  • aromamarketingu – dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych.

Powyższe dziedziny stanowią podstawowy trzon marketingu sensorycznego, który jest działaniem polegającym na dobraniu odpowiednich bodźców dźwiękowych, wizualnych i zapachowych w celu wywołania oczekiwanych reakcji u klientów.

Grupa obsługuje prawie 5 100 punktów handlowych, w tym większość istniejących w Polsce galerii handlowych i sieci sprzedaży wielko-powierzchniowych.

Emitent tworzy grupę kapitałową, w skład, której wchodzą 3 podmioty bezpośrednio zależne, 2 zlokalizowane w Polsce i 1 w Niemczech.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.