Opcom ponownie dla bruno banani (wideo) – Portal PR - 24PR




Opcom ponownie dla bruno banani (wideo)

16.02.2012 Kategoria: Agencje reklamowe, Kampania. Autor: admin

Z początkiem lutego wystartowała międzynarodowa kampania dla bruno banani, męskich perfum z portfolio Procter & Gamble. Koncept, przygotowanie i realizację działań, zarówno dla rynku polskiego jak i zagranicznego, powierzono agencji Opcom.

Agencja pracuje dla marki od paru lat, realizując różnorodne działania w sieci – tym razem kampania bruno banani Dangerous Man opiera się na interaktywnym filmie .

Jego bohater, zamawiając drinka w hotelu, poznaje interesującą kobietę… a dalsze wydarzenia zależą od użytkownika, który kieruje rozwojem tej znajomości. Wybierając dostępne opcje, internauta steruje działaniami bohatera. Dynamiczne ujęcia kręcone z użyciem helmet cam’u, powodują, że gracz jest bardzo blisko akcji, stając się niemalże jej uczestnikiem.

Imprezowy klimat przygotowanych kreacji oddaje charakter marki bruno banani, przeznaczonej dla mężczyzn, dla których właśnie flirt i rozrywka stanowią nieodłączny element życia.

Za koncept, realizację oraz przygotowanie polskiej i zagranicznych wersji językowych interaktywnego filmu i kampanii wspierającej odpowiada agencja Opcom, media w Polsce zaplanował Mediacom.

Opcom

Opcom

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.