PIMEDIA zapraszała do studiowania na SGGW – Portal PR - 24PR




PIMEDIA zapraszała do studiowania na SGGW

24.02.2012 Kategoria: Kampania, Realizacje. Autor: admin

W lutym zakończyła się trwająca od maja 2011 roku kampania informacyjna przygotowana przez Grupę |PIMEDIA dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Całość kampanii podzielonej na cztery etapy opierała się o zakup mediów dla przeprowadzenia działań informacyjnych promujących rekrutację Uczelni. Budżet kampanii zamknął się w kwocie 200 tys. zł.

Działania podjęte przez |PIMEDIA dla SGGW były dla nas szczególnie istotne. Czujemy się wyróżnieni faktem, że najstarsza uczelnia przyrodnicza w kraju zdecydowała się postawić na współpracę z nami. Przygotowywane i emitowane przez nas materiały reklamowe skierowane były do przyszłych studentów i informowały o wydarzeniach ważnych z punktu widzenia rekrutacji na studia, takich jak dni otwarte czy nabór na Uczelnię” – powiedziała Beata Kukuła, osoba odpowiedzialna za kampanię z ramienia |PIMEDIA.

Równie pozytywnie o prowadzonych działaniach wypowiada się rzecznik prasowy SGGW, Krzysztof Szwejk: „Chcę podkreślić dobrą współpracę |PIMEDIA ze Szkołą Główną Gospodarstwa Wiejskiego w trakcie realizacji kampanii. Firma sprawnie i fachowo zrealizowała wyznaczone cele.” Szwejk podkreślił również, że w przyszłości możliwe jest kontynuowanie współpracy.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.