Triple PR dla C-Date – Portal PR - 24PR




Triple PR dla C-Date

27.02.2012 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Agencja Triple PR wygrała przetarg na obsługę PR portalu C-date. Agencja odpowiada za całościowy PR dla europejskiego lidera wśród serwisów randkowych typu casual dating.

W ramach umowy agencja odpowiada między innymi za: przygotowanie i wdrożenie strategii działań komunikacyjnych, relacje z mediami oraz doradztwo w zakresie PR oraz komunikacyjne działania wspierające.

Umowa została podpisana na okres 6 miesięcy. Po stronie Agencji projekt koordynuje Ewelina Nowicka, PR Specialist.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.