Vision Group dla ICAN Institute i Harvard Business Review Polska – Portal PR - 24PR




Vision Group dla ICAN Institute i Harvard Business Review Polska

29.02.2012 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Agencja Vision Group rozpoczęła współpracę z instytutem rozwoju menedżerów ICAN Institute, wydawcą magazynu Harvard Business Review Polska (HBRP). W ramach umowy agencja odpowiada za realizację działań public relations dla HBRP oraz ICAN.

ICAN Institute jest wydawcą prestiżowego magazynu Harvard Business Review Polska i wyłącznym partnerem Harvard Business Publishing na terenie Polski. Na polskim rynku funkcjonuje od 1997 roku. ICAN Institute prowadzi również działalność Corporate Learning, obejmującą programy rozwojowe, konferencje, seminaria, warsztaty i programy partnerskie.
Do klientów Instytutu należy ponad 1/3 spośród 1000 największych firm działających w naszym kraju.

Agencja Vision Group została wybrana w drodze przetargu, w którym uczestniczyło 9 agencji PR. Za realizację projektu odpowiada czteroosobowy zespół konsultantów Agencji. Umowa została zawarta do końca 2012 roku.

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.