Agencja Galileo odświeża wizerunek marki Dulux w Internecie – Portal PR - 24PR




Agencja Galileo odświeża wizerunek marki Dulux w Internecie

22.03.2012 Kategoria: Marketing internetowy. Autor: admin

Zmianom w życiu często towarzyszy potrzeba zmiany otoczenia. Wybór nowych kolorów ścian jeszcze nigdy nie był tak prosty. Nowa strona marki Dulux – stworzona przez agencję interaktywną Galileo Interactive – została wzbogacona o dział Dulux Let’s Colour Studio zawierający aplikacje umożliwiające idealne dobranie kolorów do pomieszczeń.

– Jesteśmy przekonani, że kolor potrafi nie tylko zmienić nasze mieszkanie, ale i nas samych. Nawet najmniejsze zmiany w naszym otoczeniu mogą mieć pozytywny wpływ na nasze nastawienie i relacje z innymi. Nowa strona Dulux.pl, stworzona przez agencję Galileo Interactive, udowadnia, jak łatwo i szybko możemy zaplanować zmiany w naszym domu –wyjaśnia Piotr Cywiński PR Manager z AkzoNobel.

Mobilna aplikacja Dulux Colour Owner podpowie, jaki kolor pasuje do kanapy, którą mamy w salonie, Colour Click zrobi to samo online. Zaś dzięki MousePainter użytkownik pomaluje na wybrane kolory fotografię dowolnego pokoju, w którym planuje zmiany.

Odświeżenie strony marki zostało przygotowane zgodnie z misją Dulux: „Adding colour to people’s lives” – „Dodajemy kolorów do życia ludzi”.

– Zrozumienie strategii marki Dulux było kluczowe w planowaniu działań w internecie tak, by wspierały one markę w obszarze marketingu i biznesu. Naszym zamierzeniem stało się uświadomienie użytkownikom, że decyzja w sprawie zmiany kolorów ścian nie musi być czasochłonna i stresująca. Wdrożenie na stronę marki Dulux serii narzędzi wirtualnego studia kolorów, ułatwia użytkownikom podjęcie decyzji zakupowych – wyjaśnia Maciej Szaroleta, Dyrektor Strategii z agencji Galileo Interactive

Mobilna aplikacja Dulux Colour Owner umożliwia zrobienie zdjęcia wybranego koloru (np. kanapy, stołu), a następnie przypisanie go do odpowiedniego koloru w palecie Dulux. Aplikacja podpowiada także z jakimi innymi kolorami warto go zestawić. Na podobnej zasadzie działa aplikacja Dulux Colour Click. Wystarczy zamówić specjalną ramkę, a następnie za jej pomocą sfotografować wybrany przedmiot lub ścianę. Po przesłaniu zdjęcia poprzez formularz na stronie, otrzymuje się listę kolorów, która w różnych schematach współgra ze sfotografowanym przedmiotem.

Dulux Mouse Painter to z kolei zaawansowane, ale jednocześnie intuicyjne narzędzie do wirtualnego malowania wnętrz. – Dzięki aplikacji, nie tylko pomalujemy ściany własnego mieszkania, ale także dowiemy się, jakie zestawienia kolorystyczne najbardziej pasują do wybranej przez nas barwy, obliczymy ilość farby niezbędną do pomalowania pomieszczeń, a także wydrukujemy pełną listę zakupów. Wszystko po to, by użytkownik mógł jak najlepiej zaplanować zmianę swojego mieszkania – wyjaśnia Mikołaj Lipiński, Project Manager z Galileo Interctive.

Galileo Interactive

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.