Dom produkcyjny f25 telewizyjnie – Portal PR - 24PR




Dom produkcyjny f25 telewizyjnie

07.03.2012 Kategoria: Case study. Autor: admin

Dom produkcyjny f25 rozpoczyna piąty rok działalności. Wraz z kolejną rocznicą f25 coraz częściej realizuje kampanie filmowe na potrzeby telewizji. Jeden z największych projektów telewizyjnych został zrealizowany dla Grupy Allegro.

„Chociaż Internet pozostanie medium, które jest dla nas kluczowe, to chcemy się cały czas rozwijać. Telewizja to dla nas ogromne pole do działania, na którym nam się świetnie pracuje. Piąty rok pracy będzie dla nas bardzo ważny. To nie tylko pierwsza większa rocznica firmy, ale także dynamiczny rozwój projektów TV – ważny kamień milowy w naszej karierze. Upewnia nas to, że praca na tym wymagającym rynku jest ciężka, ale i owocna. Na pewno jesteśmy w stanie dać naszym Klientom wartość dodaną – elastyczność i maksymalne zaangażowanie. Tym chcemy konkurować na nowym dla nas rynku.” – wyjaśnia Marcin Dworucha, dyrektor zarządzający domu produkcyjnego f25.

F25 przy reklamie dla Grupy Allegro odpowiadało za przygotowanie kampanii pod tytułem „spokój z prezentami”, która promowała serwis aukcyjny w okresie listopad-grudzień 2011 roku. Serwis chciał pokazać kontrast pomiędzy tradycyjnym świątecznym szaleństwem zakupowym, a komfortem zakupów przez Internet. W trakcie dwóch dni zdjęciowych powstał 30-sekundowy spot oraz świąteczny teaser. Gotowe materiały trafiły do telewizji i Internetu.

Druga kampania telewizyjna – „Sprzedawaj po sąsiedzku”, została stworzona na potrzeby serwisu ogłoszeniowego Tablica.pl. Dwa spoty telewizyjne podkreślają lokalny charakter serwisu. Prezentują prosty sposób na pozbycie się rzeczy, których nie potrzebujemy, a które mogą przydać się innym. Kampania odniosła sukces w Polsce i została zlokalizowana na kilka rynków europejskich.

Wraz z Saatchi&Saatchi dom zrealizował kampanię dla Microsoft – „Dwie to za dużo”. Klient, promując nową wersję przeglądarki Internet Explorer chciał opowiedzieć w zabawny sposób, że czasami dwie rzeczy nie ułatwiają nam załatwienia sprawy i nie zbliżają nas do osiągnięcia celu. Z ramienia tej samej agencji f25 obsługuje firmę Wedel, dla której powstały teledyski mieszanki wedlowskiej na potrzeby kampanii w mediach społecznościowych.

F25 nawiązało także współpracę z Fundacją Policzmy się, która ma wspierać osoby chore na nowotwór. Efektem prac przy tym projekcie były dwa spoty: 15 i 30-sekundowe, a także reklamy radiowe. Reklamy przeznaczone były do emisji w TV i wybranych stacjach radiowych. Zakres prac obejmował produkcję i postprodukcję materiałów. Całość akcji odbywała się w Internecie na stronie policzmysie.pl.

F25 pracuje również nad sesjami fotograficznymi. Kwestię rozwija Monika Wagner, production manager w f25:

„Naszym naturalnym środowiskiem jest film, ale staramy się także rozwijać na gruncie foto, tym bardziej, że te dwa środki przekazu często ze sobą ściśle współpracują. Pod koniec zeszłego roku przygotowaliśmy sesję zdjęciową dla Polskich Linii Lotniczych LOT. Dla nas było to jedno z najbardziej wymagających zleceń w historii firmy, ale efekt pokazał, że było warto, nasze wysiłki przynoszą rezultaty.”

W 2011 roku dom współpracował również z marką McDonalds, na zlecenie której wraz z agencją Twenty Four Seven PR powstał reportaż z konkursu „zaprojektuj strój”, jak też z Ballantine’s, dla której powstały filmy wirusowe do kampanii „Wyjdź poza schemat”. Agencyjnie dom f25 wspierał 180heartbeats, Twenty Four Seven PR, Saatchi&Saatchi i MEC Interaction.

f25 Sp. z o.o.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.