Nowy PR Manager w home.pl – Portal PR - 24PR




Nowy PR Manager w home.pl

24.03.2012 Kategoria: Dział PR. Autor: admin

Od 1 marca 2012 roku nowym PR Managerem firmy home.pl jest Krzysztof Kiełmiński. Do jego głównych zadań należy opracowanie i realizacja strategii komunikacyjnej, bieżące kontakty z mediami oraz wsparcie Działu Marketingu i Sprzedaży w komunikacji wizerunkowej.

Krzysztof Kiełmiński karierę zawodową zaczynał jako dziennikarz w wydawnictwie Computer Graphics Studio. W latach 2005 – 2006 pracował jako specjalista ds. marketingu w spółce informatycznej Softbank S.A. (obecnie Asseco Poland). Od 2007 do 2012 roku zatrudniony był w agencji ComPress S.A., gdzie jako account manager odpowiadał za komunikację PR marek klientów sektora IT i konsultingowego (m.in. Infovide-Matrix, Maxdata, Epson, BCS Polska, HayGroup Poland). Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna.

„Pracę w home.pl zaczynam w bardzo ciekawym momencie, gdy spółka przechodzi szereg zmian związanych z rozwojem oferty produktowej i nowymi inwestycjami. Na tym etapie skuteczna komunikacja jest szczególnie istotna, gdyż pozwala wykreować spójny wizerunek firmy na kolejne lata. Ponadto home.pl posiada wiele wyróżniających ją na rynku cech, które przekładają się na ogromny potencjał komunikacyjny” – mówi Krzysztof Kiełmiński, PR Manager home.pl.

W strukturze firmy home.pl stanowisko PR Managera podlega Dyrektorowi Działu Sprzedaży i Marketingu. Krzysztof Kiełmiński, oprócz realizacji polityki komunikacyjnej oraz kontaktów z mediami będzie odpowiedzialny za współpracę z agencjami PR, wsparcie w realizacji polityki marketingowej i rozwój Zespołu PR.

Miejscem pracy nowego PR Managera jest warszawskie biuro firmy.

home.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.