Drugi numer magazynu „Public Relations w Polsce” – Portal PR - 24PR




Drugi numer magazynu „Public Relations w Polsce”

20.04.2012 Kategoria: media, Praktyka PR. Autor: admin

Polskie Stowarzyszenie Public Relations wydało już drugi numer magazynu, poświęconego w całości branży public relations. Zbiór artykułów opracowanych przez praktyków i teoretyków PR, to ciekawa lektura nie tylko dla PR-owców!
Dwumiesięcznik „Public Relations w Polsce”, to odpowiedź na brak opiniotwórczego medium dotyczącego public relations. Magazyn w całości poświęcony jest tylko i wyłącznie branży PR.

W bieżącym numerze magazynu „Public Relations w Polsce” przeczytamy m.in. o zasadach savoir vivre w biznesie, nowych technologiach w PR i wielu innych cennych informacjach dotyczących obecnej sytuacji na polskim rynku public relations. Ponadto odnajdziemy wiele praktycznych wskazówek, przydatnych w codziennej pracy PR-owca. Porad udziela m.in. Zbigniew Lazar – Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej w Polskiej Telefoni Cyfrowej, Mira Poręba – Espresso 77 Communications czy Natalia Myszkowska – So what? – Communication, Public Relations. Przeczytamy także o polskiej blogosferze firmowej. O tym, jak korporacje wykorzystują narzędzia social media opowiada Dominik Kaznowski.

Dwumiesięcznik „Public Relations w Polsce” zawiera także ciekawe wywiady ze znanymi postaciami w branży PR, m.in. Rafałem Szymczakiem, nowo wybranym prezesem ZFPR.

Brak pojawiających się istotnych, konkretnych informacji i wiadomości z branży PR związany jest m.in. z brakiem mediów dedykowanych temu rynkowi. Obecnie informacje branżowe znajdziemy jedynie w magazynach takich, jak Brief czy Press

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.