Franchisingowa sprzedaż usług turystycznych – Portal PR - 24PR




Franchisingowa sprzedaż usług turystycznych

27.04.2012 Kategoria: Franchising. Autor: admin

Spółka Ostatniemiejsca.pl ogranicza własną sprzedaż usług turystycznych na korzyść oddziałów partnerskich. Do końca maja franczyzobiorcy firmy będą w całości czerpać zyski z obsługi klientów do tej pory obsługiwanych przez centralę.

Aktualnie franczyzobiorcy realizują sprzedaż ofert turystycznych sieci w ponad 90 proc. Nowa polityka działania firmy wspiera franczyzobiorców, ułatwia im generowanie zysków oraz przyspiesza zwrot inwestycji w nowej placówki. – Centrala nadzoruje działalność franczyzobiorców oraz jakość obsługi klienta. Partnerzy zobowiązani są do przestrzegania zasad sprzedaży podyktowanych przez centralę. Dzięki temu rośnie efektywność pracy ich biur – mówi Tomasz Kozikowski, prezes sieci Ostatniemiejsca.pl.

Proces przekazywania sprzedaży usług turystycznych w ręce partnerów zaczął się wraz z uruchomieniem sieci. Koncept się sprawdza. Potwierdzeniem tego są rosnące obroty poszczególnych placówek i całej sieci. W ubiegłym roku firma sprzedała imprezy na kwotę ponad 18 mln. zł, co oznacza wzrost o 50 proc. rok do roku. W tym roku ma być podobnie. – Przekazując sprzedaż franczyzobiorcom staliśmy się podmiotem skupionym na ich rozwoju. Centrala nie konkuruje z nimi o klienta, tylko pomaga w biznesie. To mobilizuje franczyzobiorców do działania i wzmacnia zaufanie do firmy. Dobre relacje przekładają się na kondycję spółki i jej pozycję na rynku – mówi Tomasz Kozikowski.

Dodatkowym elementem wsparcia partnerów w biznesie jest powołanie przedstawicieli regionalnych. Ich zadaniem jest utrzymanie standardów pracy biur oraz wdrażanie w działalność nowych franczyzobiorców.

Franczyza z siecią Ostatniemiejsca.pl

Koszt inwestycji w stacjonarne biuro podróży działające także w Internecie wynosi 12,5 tys. zł, a w koncept tylko internetowy ostatniemiejsca.pl-NET – 14,5 tys. zł netto. Wsparciem dla franczyzobiorców są m.in. szkolenia w zakresie: obsługi klienta, wiedzy o produkcie oraz obsługi narzędzi wykorzystywanych przez sieć. Partnerzy sieci biorą również udział w zagranicznych study tourach, które pozwalają poznać miejsca wypoczynku klientów. Do zadań centrali należy prowadzenie i koordynowanie działań reklamowych i marketingowych.

PROFIT system Sp. z o.o.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.