Nowe oblicze Pałacu Mierzęcin – Portal PR - 24PR




Nowe oblicze Pałacu Mierzęcin

03.04.2012 Kategoria: Logotypy, Marka. Autor: admin

Pałac Mierzęcin Wellness & Wine Resort – kompleks wypoczynkowy w województwie lubuskim – zmienia komunikację marki. Nowy przekaz podkreśla bogactwo oferty i otwartość na gości poszukujących różnych form aktywnego wypoczynku oraz miłośników wina. Odświeżona identyfikacja wizualna, utrzymany w stonowanym brązie znak z sygnetem obrazującym winne grono oraz dopiskiem „Wellness & Wine Resort” akcentuje wszechobecny motyw winny. Zmiany związane są z poszerzeniem oferty Pałacu Mierzęcin o Grape Spa – pierwsze w Polsce Spa bazujące na owocach z własnej winnicy. Wspiera je nowa strona internetowa oraz kampania reklamowa.

Nowe logo jest proste i łączy w sobie nowoczesność z tradycyjnymi wartościami, odnoszącymi się do historii obiektu. Metamorfozie wizerunkowej towarzyszy zmiana strony internetowej oraz kampania promocyjna pod hasłem „Pałac Mierzęcin – spotkaj naturę przyjemności!”. Claim podkreśla bogatą ofertę wypoczynkową kompleksu oraz potencjał otaczającej go przyrody.

Zmiana identyfikacji wizualnej związana jest z uruchomieniem w Pałacu Mierzęcin Wellness & Wine Resort Grape Spa – pierwszego w Polsce Spa bazującego na winogronach z własnych upraw. Nawiązuje również do oferty win z pałacowej winnicy – jednej z trzech największych w kraju i największej w województwie lubuskim.

Zależało nam na tym, aby nowe logo oddawało paletę atrakcji, z jakich mogą skorzystać odwiedzający nas goście. Dzisiejszy obiekt z pałacem, winnicą, winiarnią, stadniną koni, parkiem oraz Spa to już zdecydowanie inny kompleks niż jeszcze parę lat temu. Zmiana identyfikacji wizualnej podkreśla możliwości, jakie oferuje to niezwykłe miejsce – mówi Tomasz Schulz, Dyrektor Zarządzający Pałacu Mierzęcin.

Odświeżony został również layout strony internetowej www.palacmierzecin.pl. Dzięki przejrzystemu układowi graficznemu jest ona przyjazna i intuicyjna w obsłudze. Oprawa wizualna podkreśla szereg atrakcji mierzęcińskiego kompleksu.

Zmiany łączą się z kampanią promocyjną Pałacu Mierzęcin Wellness & Wine Resort obejmującą outdoor, reklamy w radiu i lokalnych portalach internetowych. Kampanię reklamową wspierają działania z zakresu public relations.

Logo, kreacje reklamowe oraz projekt strony internetowej opracowała agencja reklamowa Horsefield. Za przygotowanie kampanii promocyjnej i relacje z mediami odpowiada agencja dobocom public relations.

O Pałacu Mierzęcin Wellness & Wine Resort:

Pałac Mierzęcin Wellness & Wine Resort to kompleks wypoczynkowy dla osób ceniących spokój i aktywne formy spędzania czasu oraz popularne miejsce konferencji i szkoleń. Położony między Poznaniem a Szczecinem obiekt dysponuje bogatą bazą noclegową obejmującą 150 miejsc w 65 komfortowo wyposażonych pokojach. Jako jedyny w Polsce obiekt tego typu, Pałac Mierzęcin posiada własną winnicę – trzecią co do wielkości w naszym kraju – oraz przetwórnię i piwnicę winną. Cenne właściwości zdrowotne i estetyczne winogron oraz ich przetworów stanowiły inspirację do stworzenia unikalnej w skali kraju oferty pobytowej. Owoce z pałacowej winnicy wykorzystywane są nie tylko do produkcji własnych win, ale również wzbogacają menu restauracji Pałacu Mierzęcin oraz są wykorzystywane w zabiegach winoterapii w Grape Spa.

Pałac Mierzęcin Wellness & Wine Resort oferuje szeroką gamę atrakcji zarówno do spokojnego wypoczynku, jak i aktywnego spędzenia czasu. Obok Grape Spa, do dyspozycji gości jest basen rekreacyjny, kompleks saun, łaźni i grot oraz strefa fitness. Na terenie ośrodka znajduje się również stadnina koni, a atrakcyjna okolica i dostępne wyposażenie sprzyja wycieczkom pieszym i rowerowym oraz marszom Nordic Walking i spływom kajakowym. Ponadto goście mogą skorzystać z kortów tenisowych, torów bowlingowych i stołów bilardowych.

Dla klientów korporacyjnych przygotowanych zostało 5 wielofunkcyjnych sal, mogących pomieścić w sumie do 230 osób oraz nowoczesne zaplecze audiowizualne. Specjalna oferta pobytowa dla grup pozwala na organizację atrakcyjnych imprez integracyjnych.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.