Nowy kontrakt IMS na audiomarketing – Portal PR - 24PR




Nowy kontrakt IMS na audiomarketing

17.04.2012 Kategoria: Marketing sensoryczny. Autor: admin

Internet Media Services S.A. (IMS) – lider polskiego rynku Marketingu Sensorycznego podpisał nową umowę na świadczenie usług Audiomarketingu z siecią POLOmarket, liczącą obecnie już 351 sklepów, umiejscowionych zarówno w małych, jak i większych miastach na terenie całego kraju.

– Podpisanie kolejnej umowy z siecią supermarketów POLOmarket wpisuje się w realizacęi strategii rozwoju Grupy IMS. Nowy kontrakt zakłada kontynuację współpracy IMS z POLOMarketem na okres 3 lat. Widzimy, że usługa audiomarketingu jest coraz bardziej doceniania na rynku, o czym świadczy powiększające się grono naszych stałych Klientów – mówi Michał Kornacki, Prezes Zarządu IMS S.A.

POLOmarket to polska sieć supermarketów, zbudowana od podstaw z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału, która działa na Polskim rynku już od 15 lat.

Internet Media Services S.A. (IMS) w sposób indywidualny traktuje każdego klienta, proponując mu nieszablonowe rozwiązanie w zakresie wykorzystania możliwości narzędzi marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży.

Grupa IMS jest międzynarodowym dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu Audiomarketingu, Digital Signage oraz Aromamarketingu. Nowoczesne rozwiązania oferowane przez Grupę pozwoliły osiągnąć pozycję lidera na rynku polskim, jak również rozpocząć rozwój oferty na innych rynkach europejskich. Działając, z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem, w segmencie mediów i nowoczesnych technologii wykorzystuje techniki umożliwiające kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klienta.

Obecnie Grupa IMS obsługuje ponad 87% galerii handlowych. Wśród partnerów handlowych Grupy znajdują się takie firmy jak: Tesco, Makro Cash&Carry, Real, Piotr i Paweł, Alma, Bomi, Intersport, Polomarket, Billa, Carrefour, Selgros, Pzza Hut, NG2 (CCC), Super-Pharm, Top-Secret, House, Diverse, C&A, Restauracje Sphinx.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.