PR FOR BUSINESS, czyli jak świadomie kreować wizerunek przedsiębiorstw – Portal PR - 24PR




PR FOR BUSINESS, czyli jak świadomie kreować wizerunek przedsiębiorstw

11.04.2012 Kategoria: konferencje, Praktyka PR. Autor: admin

Już 24 kwietnia w Poznaniu odbędzie się trzecia konferencja z cyklu „PR for BUSINESS”. Spotkanie ma na celu przybliżenie tematyki efektywnego PR wewnętrznego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Podczas spotkania wystąpią osoby bezpośrednio związane z tematyką PR – praktycy Public Relations, reklamy i marketingu oraz specjaliści zarządzania funduszami europejskimi.

Poprzednie edycje „PR for BUSINESS” spotkały się z dużym zainteresowaniem. Uczestnicy konferencji poruszyli tematykę marketingu terytorialnego i komunikacji kryzysowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Teraz organizatorzy postanowili przybliżyć tematykę świadomego kreowania wizerunku przedsiębiorstw. Projekt „PR for BUSINESS” jest skierowany do kadry zarządzającej, przedstawicieli małych i średnich firm oraz wszystkich zainteresowanych wewnętrznym PR. Organizatorem przedsięwzięcia jest Commercial Communications, doświadczona agencja Public Relations.

Podczas konferencji „PR for BUSINESS” wystąpią m.in. Arkadiusz Szczepański, Dyrektor Generalny agencji PR Commercial Communications, twórca projektu „PR for BUSINESS”, Anna Fedorczuk, prezes Wielkopolskiego Związku Pracodawców Prywatnych, specjalista ds. doradztwa i funduszy europejskich, a także Jacek Kotarbiński, międzynarodowy ekspert z zakresu marketingu strategicznego i operacyjnego.

Więcej informacji o konferencji „PR for BUSINESS” można znaleźć na stronie www.prforbusiness.pl oraz na facebooku – www.facebook.com/prforbusiness.

Chętnych do wzięcia udziału w konferencji „PR for BUSINESS” prosimy o kontakt pod adresem z.danilowicz@prforbusiness.pl oraz p.cichocki@prforbusiness.pl.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.