Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP – Portal PR - 24PR




Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP

13.04.2012 Kategoria: Praktyka PR, Szkolenia. Autor: admin

W związku z dużym zainteresowaniem szkoleniami związanymi z obszarem PR w projekcie „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP”, zapraszamy przedsiębiorców do udziału w dodatkowym szkoleniu, które będzie ostatnim kończącym półtoraroczny projekt. Trzydniowe bezpłatne warsztaty odbędą się w dniach 23-25 kwietnia odbędzie się w Warszawie.

Uczestnikami szkoleń mogą być przedsiębiorcy, rzemieślnicy, pracownicy kadry zarządzającej oraz pracownicy organizacji rzemiosła i przedsiębiorczości z sektora MŚP.

W programie znajdą się zagadnienia obejmujące:
– wstęp do PR (definicja, cele i funkcje PR, strategia działań public relations, planowanie budżetu, etyka PR, itd.),
– komunikację wewnętrzną (audyt wewnętrzny, tworzenie strategii komunikacji wewnętrznej, rola właściciela firmy/zarządu w komunikacji wewnętrznej firmy);
– PR produktowy (analiza sytuacji wyjściowej firmy i konkurencji, strategia promocji produktów i usług, oraz rola narzędzi PR wykorzystywanych w tym procesie),
– lobbing (definicja, zalety, wady oraz rola i znaczenie działań lobbingowych dla firmy),
– kontakty z mediami (relacje z mediami w kryzysie oraz ich monitoring, metody efektywnej współpracy z dziennikarzami podstawowe narzędzia media relations, strategia kontaktów z mediami),
– komunikację kryzysową (pojęcie kryzysu, przebieg sytuacji kryzysowej, polityka informacyjna podczas kryzysu, księga kryzysowa, tworzenie scenariuszy kryzysowych oraz zagadnienia procedur antykryzysowych).

Uzupełnieniem warsztatów są zajęcia e-learningowe, w ramach których kursanci mają możliwość bezpośredniej konsultacji z ekspertami z zakresu public relations.

Uczestnicy dotychczas przeprowadzonych szkoleń bardzo pozytywnie oceniają ich wartość merytoryczną i – co ważniejsze – zdobytą wiedzę mogą od razu wykorzystać w codziennym działaniu firmy bez konieczności ponoszenia dużych nakładów finansowych.

Szkolenia organizowane są w ramach projektu „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP” realizowanego przez Związek Rzemiosła Polskiego od grudnia 2010 roku. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Rzemieślników i przedsiębiorców zainteresowanych udziałem w szkoleniu prosimy o kontakt z Biurem Projektu: biuro@pr4msp.pl, tel. 22 50 44 274.

Więcej informacji na stronie: www.pr4msp.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.