Public relations ewoluuje – Portal PR - 24PR




Public relations ewoluuje

24.04.2012 Kategoria: konferencje, Praktyka PR. Autor: admin

200 uczestników i 41 prelegentów przez dwa dni na Uniwersytecie Wrocławskim dyskutowało o znaczeniu nowych mediów i technologii oraz ich wykorzystaniu w komunikacji marketingowej. Okazją do rozmów była kolejna odsłona Kongresu Public Relations.

W dniach 19-20 kwietnia br. we Wrocławiu odbył się Kongres Public Relations 2012 – jedno z najważniejszych wydarzeń w branży. Tematyka tegorocznej edycji wydarzenia skoncentrowana była na nowych trendach i innowacyjnych rozwiązaniach stosowanych w public relations. Przedstawiciele świata nauki i praktyki mówili o roli mediów społecznościowych i swego rodzaju rewolucji komunikacyjnej jaką spowodowały.

Jak zmieniła się branża PR? W jakim kierunku ewoluuje i dokąd zmierza? Czy to koniec tradycyjnych public relations? Między innymi na te pytania próbowali znaleźć odpowiedzi uczestnicy tegorocznego Kongresu Public Relations. Popularyzacja mediów społecznościowych w istotny sposób przyczyniła się do zmiany sposobu porozumiewania się. Możemy mówić o swego rodzaju rewolucji komunikacyjnej, której efekty widoczne są także w naszej branży. Public relations pewnie już nigdy nie będą takie jak opisywali Sam Black czy James Grunig. Konsekwencją pojawienia się nowych mediów jest zmiana metod dotarcia do odbiorców i budowania z nimi relacji. To naturalne, że przedstawiciele branży muszą reagować – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło, Uniwersytet Wrocławski, Newsline.

Kongres PR w sieci

Wystąpień ekspertów można było wysłuchać nie tylko we Wrocławiu. Za pośrednictwem Internetu przebieg dyskusji mógł śledzić każdy zainteresowany. Wykłady w wersji on-line obejrzało kilkuset internautów, którzy wygenerowali 1394 odsłony. Transmisję oglądano w sumie przez ponad 652 godziny nie tylko z Polski, ale także z Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Niemiec i Holandii.

Gdzie znaleźć materiały z Kongresu?

Na stronie Kongresu dostępne są relacje z poszczególnych wystąpień, a w Klubie Kongresu znajduje się fotogaleria oraz prezentacje prelegentów. Sukcesywnie dodawane będą również materiały video z wybranych prelekcji. Aby je pobrać wystarczy wejść i zalogować się na stronie www.kongresprofesjonalistow.pl/klub-kongresu

Exacto Sp. z o.o.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.