7Days Double kibicuje aktywnym mieszkańcom Warszawy – Portal PR - 24PR




7Days Double kibicuje aktywnym mieszkańcom Warszawy

04.06.2012 Kategoria: Sport. Autor: admin

15 lipca 2012 wystartuje pierwsza edycja Biegu Morskie Oko, a 7Days Double został dumnym partnerem imprezy. Przewrotna nazwa biegu nie kieruje nas w wysokie Tatry, ale w malownicze rejony warszawskiego Mokotowa. W zielonym otoczeniu Parku Morskie Oko już za 7 tygodni rozegra się towarzyska rywalizacja na dystansie 5 km. Uczestnicy zawodów będą mieli dwukrotnie do pokonania wyznaczoną asfaltowymi alejkami parku pętlę o długości 2500m,.

Każdy uczestnik imprezy zostanie poczęstowany rogalem 7Days Double o smaku kokosowo – kakaowym. Słodki croissant na mecie pozwoli biegaczom zregenerować siły i wynagrodzi trud biegu. Przekąski wysokowęglowodanowe, takie jak indywidualnie pakowane rogale z nadzieniem w dwóch smakach 7Days Double, są bardzo dogodnym źródłem potrzebnych kalorii dla osób uprawiających sport i pomagają szybko naładować akumulatory po wysiłku, tak żeby energii starczyło na resztę dnia.
Zachęcamy do rejestrowania się na stronie biegu www.biegmorskieoko.pl i do aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu.

Chipita Poland Sp. z o.o., działa w Polsce od 1999 roku. Firma ma nowoczesną piekarnię w Tomaszowie Mazowieckim, zatrudnia 600 osób. Główne marki to 7Days i Chipicao, których produkty można kupić w sklepach detalicznych oraz supermarketach i hipermarketach w całej Polsce.

Agencja 21

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.