4communication group – integracja firm działających w obszarze komunikacji – Portal PR - 24PR




4communication group – integracja firm działających w obszarze komunikacji

18.07.2012 Kategoria: Agencje reklamowe, Logotypy. Autor: admin

imedia PR, imedia MC, CCSC i RCS Consultants rozwijają działalność i tworzą 4communication group. Poszerzeniu oferty towarzyszy również zmiana identyfikacji wizualnej oraz wprowadzenie nowych, spójnych logotypów podkreślających przynależność do grupy.

Integracja czterech podmiotów z branży usług doradczych i komunikacyjnych – imedia PR, imedia MC, CCSC oraz RCS Consultants daje efekt synergii, który jest odpowiedzią na potrzeby coraz bardziej wymagającego rynku. Klienci oczekują całościowego podejścia, a jednocześnie jeszcze lepszego zrozumienia mechanizmów rządzących biznesem. Dzięki zwielokrotnieniu kompetencji oraz rozległej wiedzy i doświadczeniu unikatową wartością 4communcation group jest kompleksowe, interdyscyplinarne podejście do szeroko rozumianej komunikacji, uwzględniające specyfikę kontekstów, sytuacji jak i pełną gamę narzędzi niezbędnych do realizowania spójnych, efektywnych strategii oraz osiągania biznesowych celów Klientów.

imedia PR jest agencją public relations typu full service, która działa od 2004 roku w obszarach m.in. media relations, komunikacji strategicznej, kryzysowej oraz komunikacji zmiany. W ramach rozwoju firmy z istniejącego do niedawna w strukturze imedia PR działu kreacji, wyodrębniona została agencja marketing communication o nazwie imedia MC, zapewniająca skuteczne rozwiązania w zakresie zintegrowanego marketingu. Obie wchodzą w skład grupy, współtworząc ją wraz z firmami doradczymi: CCSC – specjalizującą się w komunikacji strategicznej, menedżerskiej, wewnętrznej, coachingu, rozwoju potencjału kadr i wspieraniu dialogu społecznego, a także RCS Consultants – posiadającą europejskie doświadczenie, stworzoną z myślą o aktywnym wspieraniu działań public relations oraz public affairs dla instytucji z branży infrastrukturalnej i transportowej.

4communication group łączy tym samym zalety firmy konsultingowej, agencji public relations, marketingowej oraz studia graficznego. Świadczy usługi doradcze i realizacyjne. Grupa powstała
z inicjatywy właściciela RCS Consultants Macieja Kaczanowskiego, partnerami zarządzającymi są także Kaja Szwykowska – właścicielka CCSC oraz Barbara Pijanowska-Kuras, do której należą imedia PR i imedia MC.

Nowe logotypy firm tworzących 4communication group odwołują się do idei czterech odrębnych, a jednocześnie uzupełniających się elementów. Nowoczesna, dynamiczna grafika podkreśla siłę grupy jako całości, różną kolorystyką podkreślając zakres specjalizacji. Wspólne motto grupy to „Świeże spojrzenie na komunikację”.

imedia PR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.