Efektywne zarządzanie cenami sprzedaży – Portal PR - 24PR




Efektywne zarządzanie cenami sprzedaży

30.07.2012 Kategoria: Biznes, Technologie. Autor: NIBLO

Oprogramowanie  ERP wdrażane przez Graphcom wspiera proces sprzedaży w przedsiębiorstwach.
Efektywne zarządzanie cenami sprzedaży jest  kluczowym czynnikiem wpływających na wynik finansowy firmy. Pełne wsparcie procesu sprzedaży możliwe jest dzięki wykorzystaniu Systemu Comarch Altum wdrażanego przez firmę Graphcom.

Oprogramowanie ERP Comarch pozwala na wykorzystanie kombinacji różnych typów cen, cenników (przychodowych i rozchodowych) oraz rabatów. Usprawnia zarządzanie okresem obowiązywania cenników, które mogą być budowane dla poszczególnych grup towarowych, a także różnicowane dla konkretnych kontrahentów – mówi Tomasz Krause, Prezes Zarządu Graphcom Sp. z o.o.

System ERP wdrażany przez Graphcom pozwala na obsługę skomplikowanej polityki rabatowej. Użytkownik ma możliwość wykorzystania aż 7 typów rabatów, może także określić kolejność i sposób ich naliczania. Wszystkie rabaty dotyczące konkretnej transakcji są widoczne na dokumencie sprzedażowym.

Funkcjonalność kontroli marży pozwala na zdefiniowanie minimalnej marży, która musi być osiągnięta. Transakcje o niższych marżach są blokowane, dzięki czemu można uniknąć nierentownej sprzedaży czy nadużyć ze strony pracowników.

Rzetelna ewidencja warunków handlowych ustalonych z klientami oraz automatyzacja procesów naliczania ceny, przy pozostawieniu osobom uprawnionym konkretnego marginesu negocjacyjnego, zwykle prowadzi do poprawy rentowności sprzedaży nawet o 1% marży liczonej od całkowitego obrotu.

Ergonomia oprogramowania wpływa na maksymalne skrócenie czasu wystawiania dokumentów. Pozwala na proste tworzenie paragonów i faktur sprzedaży.

Oferowane przez Graphcom rozwiązanie daje użytkownikowi nieograniczone możliwości projektowania polityki cenowej firmy. Poprzez wdrożenie niezawodnego, odpornego na błąd ludzki systemu zarządzania ceną, firma zyskuje pozycję wiarygodnego partnera biznesowego i lojalność klientów.

System IT Comarch świetnie sprawdzi się w m.in. w firmach z branży: meblowej, elektro, materiałów budowlanych i wykończeniowych.

Zakup systemu to inwestycja , od której należy oczekiwać zwrotu. Firma Graphcom jest w stanie precyzyjnie określić czas zwrotu z inwestycji (ROI), a także wskazać jakiego rzędu korzyści i oszczędności przedsiębiorstwo może wygenerować. Specyfika metodyki, a także doświadczenie firmy pozwalają nam prognozować, że zwrot z inwestycji nie powinien przekraczać 24 miesięcy. Co więcej Graphcom w ramach gwarancji czasu zwrotu z inwestycji jest  gotowy zaryzykować znaczną część swojego wynagrodzenia – kontynuuje Tomasz Krause, Prezes Zarządu Graphcom Sp. z o.o.

Graphcom Sp. z o.o. specjalizuje się we wdrożeniach systemów informatycznych klasy ERP produkcji Comarch. Oferta oparta na najnowocześniejszych produktach oraz unikalnym sposobie analizy potrzeb klienta poprzez „Audyt korzyści”, prowadzi do skutecznej realizacji wdrożeń, pozwalających uzyskać klientom mierzalne rezultaty biznesowe.

Więcej informacji o Graphcom Sp. z. o.o. dostępne na www.graphcom.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.