Getin Bank zwycięzcą rankingu na najbardziej uniwersalny bank – Portal PR - 24PR




Getin Bank zwycięzcą rankingu na najbardziej uniwersalny bank

29.07.2012 Kategoria: Biznes. Autor: RC2

Getin Bank, zajął pierwsze miejsce w prestiżowym zestawieniu Comperia.pl na najbardziej uniwersalny bank po II kwartale 2012 r. Ekspercki ranking objął instytucje finansowe, które oprócz profesjonalnej obsługi, oferują swoim klientom najatrakcyjniejsze produkty bankowe.

„Pierwsze miejsce Getin Banku to kolejne potwierdzenie, że z powodzeniem realizujemy strategię budowy banku uniwersalnego i przyjaznego Klientom. W ciągu zaledwie 8 lat Getin Bank z sukcesami przeszedł drogę od banku regionalnego do instytucji zajmującej czołowe miejsce na polskim rynku finansowym – do banku w pełni uniwersalnego, oferującego Klientom szeroką gamę produktów i usług” – komentuje Przemysław Guberow, Dyrektor Zarządzający Obszarem Zarządzania Produktu Getin Noble Bank.

Getin Bank od dawna zajmuje najwyższe miejsca w kluczowych rankingach m.in. depozytów, kredytów gotówkowych, kredytów samochodowych czy kart kredytowych. Zdolność do stałego oferowania wysokiej jakości produktów i usług bankowych to cecha, która przyczyniła się do zdobycia tytułu najbardziej uniwersalnego banku. Analitycy poszukiwali instytucji, która po II kwartale 2012 r. oferowała swoim Klientom produkty o najbardziej atrakcyjnych parametrach. Końcowy ranking był efektem kilku mniejszych zestawień przygotowywanych co miesiąc dla każdego z kluczowych produktów bankowych.

Więcej szczegółów na temat rankingu Comperia.pl znajduje się pod adresem:
http://www.banki.pl/najbardziej-uniwersalny-bank-po-ii-kwartale-2012-roku.html

Kontakt
Artur Newecki
PR Manager
Getin Noble Bank S.A.
tel. +48 693 71 89 57
e-mail: artur.newecki@noblebank.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.