IMS: Nowy Kontrahent docenia zalety Marketingu Sensorycznego – Portal PR - 24PR




IMS: Nowy Kontrahent docenia zalety Marketingu Sensorycznego

04.07.2012 Kategoria: Marketing sensoryczny. Autor: admin

Notowana na NewConnect warszawska firma Internet Media Services S.A. (IMS) będąca niekwestionowanym liderem polskiego rynku Marketingu Sensorycznego, rozpoczęła współpracę z Giacomo Conti – marką kreującą współczesną modę męską. Umowa dotyczy świadczenia usług aromamarketingu i audiomarketingu w 15 salonach Klienta. Umowa rozpoczyna kilkuletni okres współpracy.

Autorski system dedykowany specjalnie salonom Giacomo Conti, pozwala tworzyć atmosferę sprzyjającą zarówno dokonywaniu zakupów jak i kreowaniu ekskluzywnego wizerunku naszego Partnera. Efekt osiągany jest poprzez przygotowanie i wyselekcjonowanie specjalnej bazy utworów muzycznych oraz dobranie niepowtarzalnej kompozycji zapachowej. Na każdym kroku dostrzegamy, że usługa aromamarketingu i audiomarketingu jest coraz bardziej doceniania na rynku, co pokazuje stale zwiększające się grono naszych Klientów – mówi Michał Kornacki, Prezes Zarządu IMS S.A.

W kolejnych miesiącach IMS S.A. planuje zwiększenie liczby obsługiwanych obiektów, tym samym osiągając wzrost wpływów ze stałych usług abonamentowych. Spółka stawia na dynamiczny rozwój usług, szczególnie z zakresu Digital Signage, aromamarketingu oraz Systemów Lokalizator.

Marka Giacomo Conti to ogólnopolska sieć salonów z nowoczesną modą męską. Od 2006 roku Spółka dynamicznie rozwija swoją sieć sprzedaży, w ostatnich latach także dzięki salonom partnerskim.

Internet Media Services S.A.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.