KLAXON Communications – książka na 15 lecie i lekkie wychylenie z niszy – Portal PR - 24PR




KLAXON Communications – książka na 15 lecie i lekkie wychylenie z niszy

17.07.2012 Kategoria: Agencje PR, Ksiązki. Autor: admin

Ukazało się właśnie nowe wydanie książki „Wypalanie śladów w mózgu. Wstęp do teorii komunikacji marketingowej” pod red. dr Krzysztofa Sołoducha. Zawiera ona teoretyczne podsumowanie 15 lat działania agencji KLAXON Communications.

Książka jest wynikiem długookresowej, praktycznej aktywności komunikacyjnej na rynku oraz pracy akademickiej prowadzonej przez kilka ostatnich lat w ramach grantów naukowych uzyskanych na jej przygotowanie.

Uważamy od wielu lat, że atrakcyjna dla klientów działalność doradcza powinna być połączeniem praktyki oraz teorii. Dlatego już od 7 lat, nawet trochę kosztem działalności biznesowej, angażujemy się w podstawowe prace teoretyczne dotyczące teorii komunikacji marketingowej. Własna teoria służy nam teraz zarówno jako narzędzie do uzasadniania propozycji komunikacyjnych dla klientów, jak i do w pełni świadomego przygotowania strategii. Dzięki temu możemy też wychowywać w pełni przygotowanych oraz pewnych swojej roli konsultantów. Uważamy to za naszą przewagę rynkową. Wraz z wydaniem książki skończył się też pewien etap w rozwoju KLAXON Communications i teraz dorobek teoretyczny zamierzamy w większym stopniu wykorzystać praktycznie, intensyfikując naszą aktywność czysto rynkową. Jest to także odskocznia do lekkiego wyjścia z dołującej cenowo, specjalizacyjnej niszy i dołączenie do głównego nurtu rynku PR na którym podstawową rolę odgrywają, niedoceniane przez nas trochę dotychczas, kompetencje czysto komunikacyjne ” – powiedział dr Krzysztof Sołoducha – szef KLAXON Communications.

Teoria marki hegemonicznej KLAXON Communications została zbudowana w oparciu o teorię hegemonii kulturowej Antonio Gramsciego oraz aktualne badania z zakresu neuromarketingu. Za podstawę przyjęto przy tym nową interpretację teorii potrzeb Maslowa przeprowadzoną w oparciu o krytykę koncepcji prosumenta Alvina Tofflera. Rozwinięciem tej teorii jest własna metodologia planowania strategii marki oraz szczegółowe rozwinięcia procedur komunikacyjnych służących do stosowania szczegółowych procedur aplikacji narzędzi komunikacji.

Oprócz własnych, strategicznych podstaw teoretycznych do przewag rynkowych KLAXON Communications należy bardzo duże doświadczenie w wykorzystaniu narzędzi cyfrowego PR (pozycjonowanie, media społecznościowe, kampanie marketingu szeptanego w sieci) oraz zaawansowane metodologie wykorzystania dokonań neuromarketingu w komunikacji.

KLAXON Communications zajmuje się komunikacją Public Relations, działalnością wydawniczą (media cyfrowe) oraz produkcją telewizyjną (poprzez należącą do grupy firmę ARS Republica). Istnieje do 1997 roku. Podstawowym obszarem specjalizacji KLAXON Communications jest branża architektoniczna, budowlaną oraz nieruchomości. Do najważniejszych klientów w zakresie PR należą m.in. Kaldewei Polska, Hera Design, Otodom.pl itd.

KLAXON Communications

Fot. Okładka książki pt. „Wypalanie śladów w mózgu. Wstęp do teorii komunikacji marketingowej” pod red. dr Krzysztofa Sołoducha

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.