HealthThink dla Unilever – Portal PR - 24PR




HealthThink dla Unilever

11.09.2012 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

HealthThink Public Relations pozyskała nowego klienta. Agencja obsługuje eventy marki Flora pro.activ, należącej do Unilever.

W ramach kampanii „Flora pro.activ. Bez recepty”, której celem jest zachęcenie Polaków do walki z podwyższonym poziomem cholesterolu, agencja zrealizuje cykl eventów prozdrowotnych w największych miastach w całej Polsce (między innymi w Warszawie, Łodzi i Krakowie). W sklepach sieci Carrefour oraz Tesco staną specjalne stoiska, przy których wszyscy zainteresowani będą mogli bezpłatnie sprawdzić poziom cholesterolu we krwi i skorzystać z konsultacji z lekarzem.

Do zadań agencji należy przygotowanie eventów oraz koordynacja i prowadzenie badań.  Za obsługę wydarzeń z ramienia agencji odpowiada Michał Szary. Klient został pozyskany w ramach działań new business. Eventy zostaną przeprowadzone we wrześniu i październiku.

HealthThink

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.