LUX MED prezentuje się w nowej odsłonie – Portal PR - 24PR




LUX MED prezentuje się w nowej odsłonie

03.09.2012 Kategoria: Logotypy, Wizualizacja. Autor: admin

Największa firma na rynku prywatnych usług medycznych rozpoczyna kampanię promocyjno – informacyjną. Jest ona związana z wprowadzeniem nowego logo, co stanowi zwieńczenie procesu integracji.

Kampania otwiera kolejny etap działania firmy, która po 20 latach doświadczeń stała się liderem w branży. „Pięć lat temu zapoczątkowaliśmy integrację kilku sieci medycznych. Dziś obejmujemy całość procesu opieki zdrowotnej: od diagnostyki po kompleksowe leczenie -tym szpitalne, od podstawowej opieki medycznej po specjalistykę, oferujemy także ubezpieczenia zdrowotne, wdrażamy rozwiązania z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii. W maju br. ogłosiliśmy rebranding, zmniejszyliśmy liczbę marek w naszym portfelu, a marką wiodącą została najsilniejsza z nich, czyli LUX MED. Teraz z nowym logoi w nowej odsłonie chcemy szerszej publiczności zakomunikować zmiany i zaprezentować się jako firma nowoczesna, dynamiczna i otwarta na potrzeby pacjenta” – mówi Anna Rulkiewicz, Prezes Grupy LUX MED.

Kampania ma charakter reportażowy, a nowy logotyp oraz najsilniejsze strony LUX MED zostały zdecydowanie zaakcentowane w kolorach firmowych w kontraście do czarno–białych fotografii. Firma stawia na wiarygodność, wyjątkowe podejście do pacjentów, profesjonalizm  i nowoczesność. Jednocześnie prezentuje swoje 20-letnie doświadczenie oraz ekspercką wiedzę. „Zdawaliśmy sobie sprawę, że pokazanie zarówno faktów, które za nami przemawiają, jak i elementów emocjonalnych, takich jak relacje z pacjentami, nie będzie łatwym zadaniem. Zdecydowaliśmy się więc na niestandardowe podejście do działań promocyjnych i informacyjnych w opiece medycznej. Tym bardziej, że koncepcja została wypracowana na bazie badań oraz wnikliwych analiz, jak pacjenci i klienci postrzegają branżę prywatnych usług medycznych“ – wyjaśnia Marzena Kowalska, Dyrektor Marketingu  i Komunikacji Korporacyjnej LUX MED. „Autentyczność przekazu stała się dla nas kluczowa. Dlatego staramy się nieco uchylić drzwi do świata, w którym realnie pracujemy. Bez koloryzowania przybliżyć naszą codzienność i uchwycić jak staramy się budować bliskie relacje oparte na zaufaniu i poczuciu bezpieczeństwa“ – dodaje.

Grupa LUX MED wprowadziła nowe logo w maju tego roku. W zakresie opieki ambulatoryjnej prowadzi obecnie działalność pod dwiema kluczowymi markami: LUX MED oraz Medycyna Rodzinna, której związek z Grupą jest mocno podkreślony już na poziomie logo. W wyniku integracji i realizacji założeń strategicznych również inne obszary działalności zostały oznaczone według jasnej struktury i logiki Grupy: Szpital LUX MED, LUX MED Diagnostyka, LUX MED Ubezpieczenia, Tabita Grupa LUX MED (ośrodek opiekuńczo-rehabilitacyjny).

Grupa LUX MED

imedia PR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.