MONITOR MAGAZINE – premiera magazynu biznesowo-lifestylowego – Portal PR - 24PR




MONITOR MAGAZINE – premiera magazynu biznesowo-lifestylowego

03.09.2012 Kategoria: media. Autor: admin

MONITOR MAGAZINE to pierwszy w Polsce dwujęzyczny (polsko-angielski) magazyn biznesowo-lifestylowy, trzymający rękę na pulsie najciekawszych wydarzeń ze świata biznesu, designu, kultury, stylu, podróży i kuchni. Każde wydanie to 112 stron esejów, wywiadów, reportaży i felietonów, które poprawiają jakość życia. Nietypowe proporcje zdjęć i tekstu, różne punkty widzenia i autorskie materiały oraz sesje zdjęciowe to znaki rozpoznawcze nowego tytułu.

Wydawcą i redaktorem naczelnym MONITOR MAGAZINE jest Sebastian Kustra, były redaktor naczelny magazynu „Futu Ideas” i portalu Futu.pl oraz były konsultant kreatywny miesięcznika „Brief”, a jego dyrektorem artystycznym jest Edgar Bąk – grafik wielokrotnie nagradzany za design w Polsce i na świecie; autor makiet magazynów takich jak „Waw” czy „Kultura Popularna”. Obaj pracowali już razem nad magazynami „Futu Design Guide” oraz „Pure Magazine” (dla marki Finlandia®Vodka). MONITOR MAGAZINE to ich trzeci wspólnie przygotowany tytuł.

– To magazyn z najwyższej półki jakiego do tej pory nie było na polskim rynku, praktycznie nie mający bezpośredniej konkurencji. Naszą referencją jest przede wszystkim fenomenalny weekendowy „Life & Arts” dołączany do dziennika „Financial Times”, miesięcznik „IL – Inteligence in lifestyle” dodawany do dziennika „Il Sole 24 ORE”, a także magazyny takie jak „Monocle”, „Port” czy „Inventory” – mówi Sebastian Kustra. – Wszystkie one tworzą całkowicie nowy segment na rynku prasowym: jakościowych magazynów promujących nowe osobowości ze świata biznesu i designu, wspierających design thinking,  opisujących najciekawsze inicjatywy dużych graczy jak i nowatorskie rozwiązania w small biznesie – dodaje Kustra.

– Jest to magazyn zdecydowanie inny od tych, które projektowałem do tej pory. Wymaga skupienia, dużej logiki na wszystkich etapach, od koncepcji po druk. Mniej tu gry z emocjami, przydatnej w pracy dla branży kultury, a więcej rzemiosła i myślenia systemami – mówi o pracy nad MONITOR MAGAZINE Edgar Bąk. – Myślę, że najlepiej porównać to do klasycznej mody męskiej – najważniejsze są tu detale. Inspiruje nas to, co tradycyjne w projektowaniu graficznym, ale filtrujemy to przez współczesny świat. Wiemy do jakich tradycji się odwołujemy – zarówno dwudziestowiecznych jak i obecnych. Używając tej samej metafory: kroimy na miarę – precyzuje Bąk.

W pierwszym numerze MONITOR MAGAZINE pojawili się felietoniści: Olga Kozierowska (Radio PiN, TVN24), Hanna Rydlewska (NaTemat.pl), Filip Niedenthal (były redaktor naczelny miesięcznika „Podróże”), Janusz Noniewicz (Katedra Mody ASP) oraz blogerzy kulinarni –  Małgosia Minta (Minta Eats) i Tomasz Baran (Baran Cooks).

Książkowy format, staranny dobór klasycznych krojów pisma, najlepszej jakości fotografie oraz logiczny i czytelny layout wyraźnie odróżniają MONITOR MAGAZINE od magazynów dostępnych na polskim rynku nadając mu wyjątkowy, kolekcjonerski charakter. Głównym odbiorcą tytułu jest najatrakcyjniejsza grupa docelowa 30+, z dużych i średnich miast, świadomi konsumenci dóbr premium oraz ciekawi nowości single i małżeństwa pracujące zarówno w międzynarodowych koncernach, jak i własnych firmach, a także w wolnych zawodach kreatywnych.

MONITOR MAGAZINE dostępny jest w najlepszych salonach prasowych; wkrótce również jako wydanie internetowe oraz w prenumeracie. Cena promocyjna wynosi 10 zł. Pierwszy numer, który ukazał się w nakładzie 30 tys. egzemplarzy, pozostanie na rynku do końca października. Wtedy też ukaże się kolejne, jesienno-zimowe wydanie.

Promocja tytułu, zaplanowana przez wydawcę, obejmie portale społecznościowe, stacje radiowe (m.in. Chilli Zet), magazyny i dzienniki o profilu biznesowym oraz niestandardowe działania outdoorowe.

MONITOR MAGAZINE jest częścią Kustra Group. Należy do niej również marka modowa SHE/S A RIOT, której dyrektor kreatywną jest Ewelina Kustra.

monitor-magazine.com

 

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.