Zmiany w dziale Public Relations Audi w Polsce – Portal PR - 24PR




Zmiany w dziale Public Relations Audi w Polsce

03.09.2012 Kategoria: Dział PR. Autor: admin

Volkswagen Group Polska sp. z o.o. informuje, że z dniem 3 września 2012 roku, pani Alicja Florek kończy swoją pracę w dziale Public Relations i przechodzi do działu marketingu Audi. Przejmie nowe obowiązki, obejmujące szeroko rozumiane kontakty z klientami, w szczególności: Customer Relationship Management, Lead Management i Call Center.

Pani Alicja od 1989 roku zajmowała się utrzymywaniem kontaktów z mediami na rzecz marek Volkswagen, Volkswagen Samochody Użytkowe, Audi i Porsche.
Wraz z rozwojem oferty modelowej tych marek nastąpiło rozbudowanie struktur PR i pani Alicja Florek od roku 2008 pracowała wyłącznie dla marki Audi.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.