Nowe logo Polskiej Rady Centrów Handlowych – Portal PR - 24PR




Nowe logo Polskiej Rady Centrów Handlowych

23.10.2012 Kategoria: Logotypy. Autor: admin

18 października, w warszawskiej Fabryce Trzciny, Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH), zaprezentowała firmom stowarzyszonym i gościom Gali PRCH Retail Awards 2012 nowy logotyp, którym będzie posługiwała się w komunikacji.

Wspólnie ze studiem brandingowym i partnerem strategicznym PRCH, agencją Diagram Brand Design, PRCH pracowała nad nową identyfikacją wizualną stowarzyszenia oraz marek eventowych, takich jak Retail Awards. Prezentowany znak jest nowoczesny i odpowiada obecnym trendom, podkreśla również tożsamość organizacji oraz symbolizuje wyzwania jakie stoją przed PRCH.
Nowe logo PRCH cechuje prostota i minimalizm. Nowa grafika zachowała kolorystykę  pierwowzoru. Uproszczony znak koła został napełniony nową symboliką. To nawiązanie do centralnego planu architektonicznego, planu idealnego oraz symbol placu jako miejsca handlu i centrum handlowego w sercu miasta. Centralny kształt podkreśla rolę PRCH, jako instytucji zrzeszającej firmy z branży,  pozostającej przez to niejako w centrum wydarzeń.

Polska Rada Centrów Handlowych, PRCH, jest stowarzyszeniem not-for-profit, zrzeszającym obecnie ponad 200 firm działających w branży nieruchomości centrów handlowych. Jest narodowym partnerem ICSC, International Council of Shopping Centers, i działa na terenie Polski od 2003 roku. PRCH zasłynęła w branży dzięki lobbingowi przeciwko ustawie WOH i wypracowaniu kompromisu w sprawie zakazu handlu w niedziele. Stowarzyszenie wydaje raporty rynkowe, tworzy kompleksowe programy edukacyjne, jest organizatorem szkoleń, konferencji i spotkań networkingowych.

Główne Cele
1. Promocja pozytywnego wizerunku centrów i ulic handlowych w kręgach opiniotwórczych
2. Propagowanie najlepszych praktyk w branży nieruchomości handlowych
3. Aktywny dialog z organizacjami mającymi wpływ na przyszłość i dynamikę rozwoju branży nieruchomości handlowych w Polsce
4. Znoszenie barier prawnych w rozwoju handlu w Polsce
5. Wydawanie i aktualizowanie kluczowych informacji odnośnie branży
6. Tworzenie szerokiego forum branżowego dla rozwoju kontaktów, badań i wiedzy

Polska Rada Centrów Handlowych

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.