Piotr z FRoSTY znów gotuje – startuje kampania telewizyjna marki FRoSTA – Portal PR - 24PR




Piotr z FRoSTY znów gotuje – startuje kampania telewizyjna marki FRoSTA

02.10.2012 Kategoria: FMCG, Marka, media. Autor: Sylwia Kochel

Pod hasłem 100% naturalnego smaku, 1 października wystartowała wizerunkowo-informacyjna kampania telewizyjna FRoSTY. Emisję 30- i 15- sekundowych spotów zaplanowano do 30 listopada br.

Kampania 100% naturalnego smaku jest zwieńczeniem wyeliminowania ze składu wszystkich produktów FRoSTY wzmacniaczy smaku, barwników, aromatów, tłuszczów utwardzonych i skrobi modyfikowanej. Ta wizerunkowo-informacyjna kampania ma na celu prezentację portfolio ryb, promocję polityki 100% naturalnego smaku oraz utrwalenie wizerunku marki FRoSTA, jako producenta wysokiej jakości produktów mrożonych.

Tegoroczna kampania telewizyjna jest kontynuacją wcześniejszych działań reklamowych FRoSTY. Spoty kreacją graficzną nawiązują do poprzednich reklam marki, poświęconych daniom gotowym i mieszankom warzywnym. Fabuła opiera się na rozmowie Piotra z FRoSTY z małym chłopcem, podczas której kucharz wyjaśnia dlaczego Złote paluszki rybne FRoSTY są wyjątkowe.

Kampania telewizyjna ma na celu uświadomienie konsumentom, że FRoSTA jako jedyna marka w Polsce we wszystkich swoich produktach nie stosuje wzmacniaczy smaku, barwników i aromatów, a jej produkty to 100% naturalnego smaku. Pokazujemy klientom, że można produkować wysokiej jakości żywność mrożoną bez substancji dodatkowych.  Uważamy, że reklama skłoni ich do myślenia na temat dodatków do żywności – mówi Aleksandra Wysocka, Marketing Manager FRoSTA Sp. z o.o.

Kampania FRoSTY jest realizowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, a także kanałach tematycznych TVN Style, TVN24, TVN7, Polsat 2, Polsat Cafe, TLC, 4fun.tv, TV Puls oraz stacjach reprezentowanych przez At Media. Spoty reklamowe będą emitowane w dwóch wersjach: 30- i 15-sekundowej. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG. Kampania potrwa do 30 listopada br.

Kampania telewizyjna:

Termin kampanii:         1 października 2012 – 30 listopada 2012

Dom mediowy:                 MPG

Dom produkcyjny:         five three double ninety filmproductions GmbH z Hamburga

Scenariusz:                        five three double ninety filmproductions GmbH z Hamburga

Reżyseria:                           Kai Sher

Zdjęcia:                                Bjorn Haneld

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.