Różowy październik – globalna kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi – Portal PR - 24PR




Różowy październik – globalna kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi

12.10.2012 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Październik jest Miesiącem Różowej Wstążki – wzmożonej promocji profilaktyki nowotworowej związanej z globalną kampanią na rzecz Walki z Rakiem Piersi, której oficjalnym partnerem jest Atrium Poland Real Estate Management. 10 centrów handlowych Atrium, w 8 polskich miastach (Białystok, Toruń, Piła, Koszalin, Szczecin, Płock, Bytom, Warszawa), przez cały miesiąc będzie propagować ideę badań profilaktycznych za pomocą różnych narzędzi.

1 października cztery centra zabłysły na różowo w ramach Globalnej Inicjatywy Iluminacji. W ubiegłych latach na różowo świecił się m.in. Pałac Kultury i Nauki w Warszawie, czy Stadion Lecha w Poznaniu. Ponadto we wszystkich centrach będzie można zgłosić się na bezpłatne badania mammograficzne lub konsultacje medyczne, w niektórych również organizowane będą spotkania z ekspertami ze Stowarzyszenia Amazonek.

Przez cały miesiąc w centrach Atrium będzie trwać wystawa zdjęć dotyczących profilaktyki, autorstwa Lidii Popiel z udziałem m.in. takich gwiazd jak Beata Sadowska, Reni Jusis, Iwona Guzowska, czy Joanna Horodyńska. Idea przeprowadzania regularnego samobadania będzie również promowana za pomocą specjalnych materiałów edukacyjnych.

13 października w Warszawie odbędzie się specjalny, różowy przejazd motocykli na trasie centrów handlowych Atrium: Promenada – Reduta – Targówek
Lista działań marketingowych związanych z akcją Walki z Rakiem Piersi:
·  Kampania outdoorowa

  • Kampania reklamowa – prasowa, internetowa, radiowa
  • Kampania door-to-door – dystrybucja (650 tys. adresów w całej Polsce)
  • Kampania informacyjna wewnątrz centrum
  • Obrandowanie centrum z zewnątrz
  • Konsultacje medyczne i badania mammograficzne
  • Spotkania z ekspertami ze Stowarzyszenia Amazonek
  • wystawa edukacyjna zdjęć Lidii Popiel
  • Współpraca z najemcami – ekspozycja różowych produktów, własne inicjatywy z zakresu działan profilaktycznych, ekspozycja różowej wstążki, specjalne oferty i promocje
  • Noce / Weekendy Zakupów
  • Różowa iluminacja
  • Przejazd motocyklowy – Motoróżowi – piersi w trasie
  • Spotkania z gwiazdami, koncerty
  • Aukcje charytatywne

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.