Wydawnictwo G+J Polska zmienia zakres obsługi PR – Portal PR - 24PR




Wydawnictwo G+J Polska zmienia zakres obsługi PR

12.10.2012 Kategoria: Biuro prasowe. Autor: admin

Z początkiem października br. uległ zmianie zakres obsługi PR Wydawnictwa G+J Polska. Działaniami z zakresu PR-u korporacyjnego zajmuje się Wydawca – Agata Materkowska. PR produktowy podlega Dyrektorom Wydawniczym – Edycie Pudłowskiej i Urszuli Wilk, Dyrektor Działu New-Business i Corporate Media – Joannie Chlebnej, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Działu Książek – Idze Rembiszewskiej, a także Dyrektorowi Działu Multimediów – Michałowi Adamczykowi.

Za bieżące kontakty z mediami odpowiadają: Szef Biura Prezesa – Agnieszka Bojanowska oraz Koordynator ds. wydawniczych – Magdalena Świć.

Magdalena Swoboda-Młynarczyk kontynuuje współpracę z Wydawnictwem G+J Polska – będzie współpracować na stałych zasadach z G+J Książki, a także projektowo z G+J.

 

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.