Zintegrowana komunikacja zmian w Sarnim Stoku – Portal PR - 24PR




Zintegrowana komunikacja zmian w Sarnim Stoku

30.10.2012 Kategoria: Logotypy. Autor: admin

Nowe logo, serwis www, kampania zapowiadająca ponowne otwarcie Centrum Handlowego po zakończeniu procesów rozbudowy i rewitalizacji, to elementy trwającej już, zintegrowanej komunikacji zmian zachodzących w bielskim Centrum. Finał kampanii nastąpi 21 listopada br.

Istniejące od 2001 roku Centrum Handlowe Sarni Stok w Bielsku Białej przechodzi największy  w historii proces zmian. W czerwcu br. rozpoczęto prace, w wyniku których obiekt zostanie rozbudowany o ponad 3 tys. M2. Centrum zyska nowych najemców (H&M, Takko Fashion, 4F, W. Kruk, Home&You, Bytom, Wrangler) oraz wystrój wnętrz i elewacje. Przearanżowana zostanie także strefa gastronomiczna. Jednocześnie prowadzone są zintegrowane działania obejmujące odświeżenie systemu identyfikacji wizualnej, nowy serwis www, kampanię marketingową oraz wspierające komunikację.

„Nowe logo to dopiero początek” to pierwszy etap kampanii promocyjnej. W kolejnych pojawią się marki, które poszerzą dotychczasową ofertę Centrum, oraz szczegóły związane z imprezą otwarciową. Kampania obejmuje publikacje i reklamy prasowe, działania w Internecie: nowy serwis www oraz fanpage na Facebooku, a także outdoor.

Logo Sarniego Stoku zostało odświeżone, zyskało nowy, dynamiczny charakter, zastosowana kolorystyka wykorzystująca barwy naturalne, z jakimi kojarzony jest Sarni Stok, jednocześnie jest pełna pozytywnej energii. Za projekt logo i kreację reklam odpowiada Agencja Reklamowa Effectica.

Pod dotychczasowym adresem sarnistok.pldziała już zupełnie nowy serwis www. Spójna  z nowym logo kolorystyka, lepsza funkcjonalność i czytelna nawigacja odzwierciedlają charakter Sarniego Stoku po zakończeniu procesów rewitalizacji i rozbudowy. Podobnie jak poruszanie się po samym Centrum, nowa strona daje jasne i przejrzyste informacje o nowej ofercie. Serwis jest dostępny aż w czterech wersjach językowych (polski, angielski, czeski i słowacki). Autorem nowej witryny jest Agencja Reklamowa RED LEMON.

Kulminacja działań marketingowych nastąpi w dniu otwarcia Centrum Handlowego Sarni Stok po zakończeniu prowadzonych prac związanych z rozbudową i remodellingiem. W programie wydarzenia, które zorganizuje Pro Signum – Studio Promocji Skutecznej, znajdą się m.in. pokazy laserowe, muzyka na żywo oraz konkursy.

Doradztwo w zakresie komunikacji rozbudowy oraz media relations Sarniego Stoku prowadzi agencja Imago Public Relations. Za planowanie i zakup mediów oraz koordynację działań
w ramach całej kampanii odpowiada dział marketingu zarządcy nieruchomości.

Proces rozbudowy oraz remodelling Centrum Handlowego Sarni Stok prowadzi firma Acteeum Central Europe. Za proces rekomercjalizacji obiektu towarzyszący procesom rewitalizacji
i rozbudowy odpowiada firma DTZ, która jest również zarządcą nieruchomości. Właścicielem obiektu jest fundusz PFCE, zarządzany przez CBRE Global Investors.

Informacje o Centrum Handlowym Sarni Stok

Centrum Handlowe Sarni Stok rozpoczęło swoją działalność 21 listopada 2001 roku i jest tym samym najstarszym kompleksem handlowym w mieście. W ciągu roku odwiedzane jest przez blisko 4 mln klientów. Obiekt obecnie kończy proces czwartej rozbudowy, w wyniku której zwiększy swoją powierzchnię do 33 tys. m2.

W Centrum Handlowym Sarni Stok funkcjonuje obecnie koło 60 sklepów i punktów usługowych należących do znanych sieci krajowych i zagranicznych, bądź lokalnych przedsiębiorców. Wśród nich znajdują się dwie unikalne marki, niedostępne w innych bielskich galeriach handlowych: TK Maxx i Media Markt.

Centrum Handlowe Sarni Stok zlokalizowane jest przy ulicy Sarni Stok oraz przy skrzyżowaniu głównych arterii komunikacyjnych prowadzących do centrum miasta, a także do Katowic i Cieszyna.

www.sarnistok.pl
Imago Public Relations

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.