Polskie Radio RDC zaprezentowało nowe logo – Portal PR - 24PR




Polskie Radio RDC zaprezentowało nowe logo

22.11.2012 Kategoria: Logotypy. Autor: admin

Polskie Radio RDC odświeża wizerunek swojej marki poprzez wprowadzenie nowego logo oraz identyfikacji wizualnej. Nowy znak jest wyrazem zmian jakie zachodzą w Spółce oraz łączy w sobie zarówno nowatorskie podejście do zmieniających się potrzeb Słuchaczy jak i bogatą tradycję Polskiego Radia.

Zachodzące obecnie zmiany w Polskim Radiu RDC są wynikiem realizacji przyjętej przez Zarząd Strategii na lata 2012-2015 i polegają m.in. na wprowadzeniu nowej oferty programowej, w tym rozszczepień programowych, rozwoju serwisu internetowego, wyjątkowej dbałości o jakość oraz bardziej efektywnym zarządzaniu Spółką.

Zdecydowaliśmy się na lifting logo, ponieważ dotychczasowy znak nie wyrażał w pełni wartości, jakie prezentuje Polskie Radio RDC w obecnym formacie. Dążymy to tego, aby Słuchacze mieli jasny przekaz, że jesteśmy rozgłośnią nowoczesną, profesjonalną, a przede wszystkim publiczną, przed którą stoją zupełnie inne cele niż przed rozgłośniami komercyjnymi. Jesteśmy stacją publicystycznomuzyczną i naszym głównym celem jest dobro Słuchaczy. Stąd też nasza determinacja w dbaniu o harmonię i przyjazny klimat obecny na antenie RDC” – mówi Jolanta Kaczmarek – Prezes Zarządu RDC.

Nowe logo Polskiego Radia RDC zostało przedstawione dziś podczas konferencji prasowej online, transmitowanej z siedziby Spółki przy ul. Myśliwieckiej 3/5/7. Konferencję prowadził Robert Łuchniak – dziennikarz RDC a w panelu uczestniczyli – Jolanta Kaczmarek – Prezes Zarządu RDC oraz Andrzej Pągowski – znany artysta, grafik i założyciel agencji Kreacji Pro, która przygotowała projekt nowego logo RDC.

Przy projektowaniu znaku skupiałem się na jego nowoczesnej formie, adekwatnej do dynamicznego medium o ustalonej pozycji i prestiżu rozgłośni publicznej” – powiedział Andrzej Pągowski.

Pierwsze zmiany w identyfikacji wizualnej Firmy widoczne są już dziś, m.in. na części materiałów ekspozycyjnych czy stronie internetowej. Kolejne będą wprowadzane w najbliższym czasie, tak by w przyszłym roku, kiedy Polskie Radio RDC będzie obchodziło jubileusz 20 –lecia istnienia, mogło w pełni i spójnie komunikować nowe treści.

Poprzednia zmiana logo Stacji miała miejsce w 2004 r. Obecne logo jest trzecim w historii RDC.

Polskie Radio RR w Warszawie „Radio dla Ciebie” nadaje program na obszarze województwa mazowieckiego: Warszawa 101 MHz; Płock 101,9 MHz; Ostrołęka 100,8 MHz; Siedlce 103,4 MHZ; Radom 89,1 MHz; Ostrów 87,6 MHz

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.