CIN&CIN, Mediolan, moda i styl – właśnie tak chcę – Portal PR - 24PR




CIN&CIN, Mediolan, moda i styl – właśnie tak chcę

18.12.2012 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Co jest lepsze od bąbelków CIN&CIN? Nic! Chyba że… bąbelki CIN&CIN i szalone zakupy we włoskim stylu! W grudniu, dla wszystkich miłośniczek dobrego smaku, CIN&CIN przygotował intrygującą propozycję pod hasłem „CIN&CIN, Mediolan, moda i styl – właśnie tak chcę” . Szeroko zakrojona kampania promocyjna marki CIN&CIN ma charakter ogólnopolski i  potrwa od 15 grudnia do 18 stycznia. Do wygrania dwuosobowy wyjazd ze stylistą do Mediolanu i 10 000 na zakupowe, włoskie szaleństwa zł oraz 1000 prenumerat magazynu „Cosmopolitan”!

CIN&CIN wciąż zaskakuje intrygującymi pomysłami, pokazując, że dokładnie wie, czego pragną kobiety. Tegoroczna grudniowa promocja pod hasłem „CIN&CIN, Mediolan, moda i styl – właśnie tak chcę” to specjalny prezent dla pań, które cenią sobie klasę i styl, czyli w dwóch słowach – miłośniczek CIN&CIN.

Główną nagrodą w konkursie jest dwuosobowy wyjazd ze stylistą do Mediolanu i 10 000 zł na zakupowe przyjemności związane z modą we włoskim stylu! Mediolan to miasto nieodłącznie kojarzące się z najlepszą modą i wielkomiejskim szykiem. I nic dziwnego – to stolica mody w najlepszym tego słowa znaczeniu, miasto, w którym króluje dobry gust i styl. Teraz, dzięki CIN&CIN, można zakosztować tych luksusowych przyjemności. Aby móc wziąć udział w konkursie należy zakupić dowolny produkt marki CIN&CIN, zachować paragon, wejść na stronę www.wlasnietakchce.pl i udzielić odpowiedzi na pytanie konkursowe. Do wygrania jest również 1000 prenumerat magazynu „Cosmopolitan”, eksperta w dziedzinie wielkomiejskiego stylu.

Kampania ma charakter wizerunkowy oraz prosprzedażowy. Ma na celu podniesienie pozycjonowania marki oraz wzrost sprzedaży produktów CIN&CIN. W ramach działań BTL zostaną przeprowadzone akcje prosprzedażowe w wybranych marketach w całym kraju, podczas których hostessy polecać będą wina CIN&CIN oraz zachęcać do odwiedzenia specjalnie przygotowanej pod tę akcję aplikacji, a tym samym do udziału w konkursie. Akcja wsparta zostanie działaniami w prasie lifestylowej, kobiecej oraz handlowej, a także komunikacją na profilu marki na Facebooku:  i w Internecie.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.