Nowy PR manager w Volvo Auto Polska – Portal PR - 24PR




Nowy PR manager w Volvo Auto Polska

13.12.2012 Kategoria: Dział PR, Personalia. Autor: admin

Stanisław Dojs od grudnia br. objął obowiązki PR managera w Volvo Auto Polska. Będzie odpowiadał za PR produktowy i korporacyjny szwedzkiego producenta samochodów osobowych segmentu premium. Jest to nowe stanowisko utworzone w dziale marketingu Volvo Auto Polska. Firma kontynuuje współpracę z agencją Havas PR Warsaw.
Swoją karierę w branży PR zaczynał w 2004 roku w agencji Multi Communications, gdzie zajmował się obsługą marek takich jak Philips, BEKO, Belkin, ASUS, Toshiba, Knorr i Rama. Następnie w latach 2011-2012 pracował w agencji Grayling Poland dla operatora elektronicznego systemu poboru opłat, a także dla serwisu ogłoszeń motoryzacyjnych – otoMoto.pl należącego do Grupy Allegro.
Stanisław Dojs jest absolwentem Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa na Uniwersytecie im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Po studiach współpracował z takimi pismami jak Motor, Auto Świat, Świat Motocykli, Motormania, Ekologia i Rynek oraz tygodnikami regionalnymi. Tworzył przede wszystkim teksty poświęcone motocyklom i samochodom, które są jego największą życiową pasją.
Nowy PR manager jest żonaty i ma trójkę dzieci. W wolnym czasie jeździ na rowerze, pływa i zaczytuje się w książkach i gazetach o tematyce motoryzacyjnej. Interesuje się także Powstaniem Warszawskim i architekturą stolicy dwudziestolecia międzywojennego.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.