Poznań daje pracę profesjonalistom – Portal PR - 24PR




Poznań daje pracę profesjonalistom

01.12.2012 Kategoria: Kampania. Autor: admin

>Rusza kampania „Poznań daje pracę”. Działania podjęte przez Miasto Poznań mają zachęcić  specjalistów z całego kraju do podjęcia pracy w stolic Wielkopolski. Uruchomiona platforma poznandajeprace.pl pomoże zarówno przedsiębiorcom, jak i osobom poszukującym zatrudnienia. Ogólnopolska kampania promująca akcję obejmuje outdoor, działania w prasie, radio oraz Internecie.

Poznań stawia na rozwój gospodarki oraz współpracę z lokalnymi firmami. Dlatego też najważniejsze spółki działające w stolicy Wielkopolski  (np. Solar, Solaris, Nivea, Volkswagen, Grupa Allegro, Komputronik) w ramach współpracy z Miastem stworzyły projekt Konsorcjum Marki Poznań. Innym działaniem związanym z poznańską przedsiębiorczością jest kampania „Poznań daje pracę”. Ogłoszenia wielu poznańskich pracodawców, w tym i partnerów miasta, poszukujących specjalistów w swoich dziedzinach, znalazły się na stronie poznandajeprace.pl.

Uruchomienie strony internetowej łączącej specjalistów z różnych branż z największymi firmami w mieście i okolicy to działanie prorynkowe. Miasto Poznań ma w tej chwili najniższą stopę bezrobocia, ale jak wskazują inwestorzy w Poznaniu pojawia jest coraz większe zapotrzebowanie na specjalistów. Kampania „Poznań daje pracę” ma wesprzeć przedsiębiorców w znalezieniu profesjonalnej kadry dla swoich działań. – mówi Ryszard Grobelny, Prezydent Miasta Poznania.

Kampania reklamowa promująca akcję „Poznań daje pracę” potrwa do 21 grudnia. Realizowana w prasie, radio i na outdoorze trafi do odbiorców m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku, Bydgoszczy, Szczecinie i Zielonej Górze.

Poznań słynie z gospodarności. Firmy z Poznania to często ogólnopolscy liderzy w swojej branży. By utrzymać się wśród największych inwestorów w kraju, firmy te muszą zatrudniać najlepszych specjalistów z całej Polski. Kampania „Poznań daje pracę” ma więc zasięg ogólnokrajowy.

Inwestorzy, wybierając lokalizacje pod swoje nowe projekty, preferują miejsca, gdzie są dostępni dobrze wykwalifikowani pracownicy. Polski rynek pracy charakteryzuje się jednak niską mobilnością – tj. pracownicy są mało skłonni do przeprowadzki za pracą. Projekt Miasta Poznań wychodzi naprzeciw temu problemowi. – mówi Paweł Bochniarz, Dyrektor działu marketingu, komunikacji i rozwoju biznesu w PwC Polska.

Szczegóły dotyczące kampanii:

Outdoor: 1 – 14.12.2012 [Bydgoszcz, Gdańsk, Kraków, Łódź, Szczecin, Warszawa, Wrocław, Zielona Góra]

Prasa: 22.11 – 10.12 [Głos Wielkopolski, Forbes, Manager MBA, Businessman.pl, Press, Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Gazeta Wyborcza – insert prasowy]

Radio: 3 – 21.12 [Trójka, Tok Fm, Chilli Zet]

Internet: www.poznandajeprace.pl

Czas trwania kampanii: 22 listopada – 21 grudnia

Kreacja kampanii: JUST

Zakup mediów: Media Concept

Biuro Promocji Miasta Poznania

 

 

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.