Nowy wizerunek artflash interactive – Portal PR - 24PR




Nowy wizerunek artflash interactive

07.01.2013 Kategoria: Wizualizacja. Autor: admin

Agencja artflash interactive w ramach nowego pozycjonowania marki postawiła na kompleksowy rebranding. Nowy logotyp i strona internetowa agencji mają podkreślić kompetencje i doświadczenie firmy na rynku interaktywnym.

artflash interactive od 2004 roku specjalizuje się w budowaniu stron i serwisów www, kampanii internetowych, opracowywaniu strategii online oraz działaniach marketingowych i komunikacyjnych w internecie. Blisko 9 lat doświadczeń i projektów dla takich marek, jak: Audi, Bosch, Wrigley Poland, Kompania Piwowarska, Lorenz Bahlsen czy McCain zaowocowało nową strategią pozycjonowania agencji na rynku: Design, develop, enjoy!.

Nowy wizerunek to dla mnie symbol przejścia od fazy stabilizacji do dynamicznego wzrostu i dorosłości agencji – mówi Tomek Chabowski, Creative Director i Prezes Zarządu artflash interactive. Pokazuje naszą dojrzałość biznesową i jednocześnie akcentuje nasze największe atuty: niezależność, otwartość na wyzwania i radość, jaką daje nam marketing interaktywny.

Nowy wizerunek artflash interactive to również strona internetowa www.artflash.pl, która zachęca do poznania nowej twarzy agencji oraz pokazuje jej kluczowe  dokonania i projekty z ostatnich 9 lat.

Nowa strona to najlepszy wyraz idei „Design, develop, enjoy!”, zgodnie z którą zawsze staramy się wykraczać poza standardowe działania, dodając im więcej koloru i oryginalnego wymiaru interaktywności. Najlepiej oddaje ducha agencji i skutecznie przedstawia nasz potencjał – podsumowuje Chabowski.

art_flash

Agencja konsekwentnie stawia na marketing interaktywny, specjalizując się w obszarach usług, takich jak: social, consumer, corporate, e-commerce, gaming, mobile, health, education, training, strategy i advertising.


artflash interactive od 2004 roku specjalizuje się w budowaniu stron oraz serwisów www, kreacji kampanii internetowych, opracowywaniu strategii online oraz planowaniu działań marketingowych i komunikacyjnych w internecie. Do tej pory z powodzeniem zrealizowała projekty interaktywne m.in. dla takich klientów jak: Animex SA, Chiquita, Eli Lilly, Fujifilm, Gedeon Richter, Kompania Piwowarska SA, Mróz, Okechamp, Remes, Yetico czy Wrigley. Agencja zaangażowana jest w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu w kampanię społeczną „Warto być za!” oraz program edukacyjny „Nie pakuj się do trumny – Zrób cytologię!”.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.