Polskie elektronarzędzia zmieniają swój wizerunek – Portal PR - 24PR




Polskie elektronarzędzia zmieniają swój wizerunek

19.01.2013 Kategoria: Wizualizacja. Autor: admin

Celma – Poznaj moc polskich narzędzi
Aby sprostać współczesnym wyzwaniom rynkowym ZEM-EN Celma postanowiła gruntownie odświeżyć swój wizerunek oraz zaktywizować dotychczasową strategię rynkową.

W ogłoszonym konkursie na opracowanie i wdrożenie nowej identyfikacji korporacyjnej najlepsze rozwiązania przygotowała Agencja Reklamowa Niceday z Łodzi, która również zajęła się przygotowaniem i wdrożeniem materiałów marketingowych.

Celma odświeża swój wizerunek

W ramach rebrandingu agencja Niceday przeprowadziła refreshing logo, opakowań i wszelkich materiałów marketingowych. Pierwsze materiały promocyjno/marketingowe z nowym logo i nowym design’ie są już widoczne w specjalistycznych sklepach, marketach, punktach serwisowych oraz podczas imprez plenerowych. Są to m.in. regały produktowe, flagi, kasetony oraz bannery. Całkowita wymiana opakowań i artykułów promocyjnych powinna zakończyć się w 2013 roku.

Niceday_dla_Celma

Rebranding to ważny elementy nowej strategii Celmy, która ma na celu m.in. przyciągnięcie młodych konsumentów w wieku 25+. Nowe logo uzupełnia dodatkowo hasło „Moc polskich narzędzi”, które doskonale podkreśla jakość i zaufanie jakim marka Celma cieszy się na rynku. Równie istotne w prowadzonej kampanii jest skuteczne konkurowanie z zagranicznymi markami rynku elektronarzędzi i planami ekspansji firmy. Obejmuje ona m.in. wejście na warszawską giełdę oraz wprowadzanie produktów Celmy na rynki zagraniczne.

Agencja reklamowa Niceday działa od ponad 20 lat w obszarze projektowania i realizacji opakowań, opracowywania identyfikacji wizualnej, strategii reklamowych, materiałów wspomagających sprzedaż, multimediów i serwisów www, fotografii i poligrafii reklamowej. Klienci Niceday to przede wszystkim firmy z branży FMCG, finansowej, farmaceutycznej, developerskiej, instytucje samorządowe oraz przedsiębiorcy z sektora MSP.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.