Ewolucja tożsamości marki Mazars – Portal PR - 24PR




Ewolucja tożsamości marki Mazars

14.02.2013 Kategoria: Marka. Autor: admin

Od momentu, kiedy 15 lat temu weszły w życie pierwsze koncepcje dotyczące tożsamości marki Mazars (logo, identyfikacja wizualna, wartości, itp.), Grupa doświadczyła wielu zmian, zarówno jeśli chodzi o obecność międzynarodową, jak i ofertę usług. W związku z tym sposób, w który wyraża się tożsamość Mazars, a w szczególności jego identyfikacja wizualna, powinien również ewoluować.

Projekt zmiany tożsamości marki Mazars został przeprowadzony przy wsparciu agencji projektowania i innowacji, Dragon Rouge i został ukończony pod koniec  2012 roku.

Opierał się on na współpracy ludzi na różnych stanowiskach i o różnych funkcjach w obrębie Grupy, posługujących się językiem angielskim i francuskim, w ramach warsztatów kreatywności. Główne cele stojące za projektem zmiany tożsamości marki to:

– określenie “idei przewodniej” (począwszy od podstawowych założeń Grupy, a zwłaszcza jej wartości), która odzwierciedla tożsamość marki. Znajduje ona wyraz w następującym haśle: “Postęp, którego siłą napędową jest zbiorowa inteligencja”;

– unowocześnienie, uproszczenie i wzmocnienie odrębnego charakteru identyfikacji wizualnej Mazars, zarówno na poziomie lokalnym, jak i międzynarodowym, z uwagi na jego obecność w 71 krajach;

– jaśniejszy sposób opisywania Mazars.

Nowa identyfikacja wizualna Mazars opiera się na współczesnym, wyrafinowanym oraz eleganckim designie i skupia się na symbolice.

W lipcu 2012 roku został zrealizowany pierwszy etap projektu polegający na uruchomieniu nowych stron internetowych Mazars (strona grupowa oraz 54 strony krajowe), które zostały całkowicie przebudowane pod kątem ergonomiki i designu. Projekt ten był przeprowadzony wraz z agencjami FullSIX i Smile. Do kluczowych założeń stron w nowym kształcie należą: optymalizacja wyszukiwania, wyznaczenie priorytetów treściowych oraz wdrożenie mocnej i wyrazistej symboliki, jak również pogłębiona  integracja sieci społecznościowych. Strona została ostatnio wyróżniona “Grands Prix Communication et Entreprises”.

Mazars jest obecny na 5   kontynentach. W Polsce posiada biura w   Warszawie i Krakowie

www.mazars.com i www mazars.pl

Grupa Dragon Rouge założona we Francji w 1984 roku jest niezależną, globalną grupą wyspecjalizowaną w projektowaniu i innowacji. Ma oddziały w Nowym Jorku, Paryżu, Londynie, Hamburgu, Warszawie, Hong Kongu i Zurychu. Dragon Rouge opracowuje strategie, jest pomysłodawcą nowych produktów, kreuje tożsamość i angażuje zespoły w proces budowania marki ich firm. Dragon Rouge łączy doświadczenie lokalne i wiedzę konsumencką z globalną, strategiczną wizją zarządzania marką. www.dragonrouge.com

FullSIX jest kompleksową, niezależną i alternatywną agencją ery cyfrowej, która skupia się na wszelkich aspektach marketingu relacji i marketingu interaktywnego. Dzięki umiejętności ciągłej innowacji FullSIX zapewnia wymierny zwrot z inwestycji z całej swojej działalności. Grupa FullSIX International współpracuje z 1,000 specjalistów w ramach agencji FullSIX, Ekino, 6:AM, OTO Research, Grand Union i Novalem. www.groupe.fullsix.fr

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.