Pierwsze urodziny Adbirds – Portal PR - 24PR




Pierwsze urodziny Adbirds

14.02.2013 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

Agencja Kreatywna Adbirds ma za sobą okrągły rok działania na rynku. Przez ten czas udało jej się m.in. wprowadzić nową linię produktową Timotei with Jericho Rose w nowej butelce, nową formułą i z nowym logo marki czy objąć funkcję działu promocji Polski Przedsiębiorczej – ekosystemu akceleracji biznesu.

To był bardzo intensywny rok, który kosztował nas wiele pracy, ale dzięki temu osiągnięcia przeszły nasze najśmielsze oczekiwania – mówi Piotr Ciupiński, Creative Director Adbirds.
Z powodzeniem przygotowaliśmy kampanię BTL dla wszystkich kanałów sprzedaży, dla całej gamy nowych szamponów i odżywek z ekstraktem z Róży z Jerycho. Rozpoczynając współpracę z Polską Przedsiębiorczą od obsługi kreatywnej kolejnych podmiotów ekosystemu, po 6 miesiącach staliśmy się jej działem promocji. A to tylko nieliczne z projektów zrealizowanych przez ten rok. Pracowaliśmy m.in. dla takich marek, jak: Miele, Leroy Merlin, Adamed, BMW, Mini i Kruzy.pl. Do naszego zespołu dołączyły świetne, kreatywne osoby.

Jakie są plany Adbirds na kolejny rok działania? W najbliższym czasie powiększą się zespoły kreacji oraz client service. Adbirds aktualnie pracuje nad kilkoma projektami dla równie znanych marek jak dotychczasowi Klienci, wkrótce rusza też duża kampania wizerunkowa Polski Przedsiębiorczej. – Pracy na pewno nie będzie nam brakowało, podobnie jak satysfakcji z niej. Nie wątpię, że za rok pochwalimy się co najmniej równie dużymi projektami – podsumowuje optymistycznie Piotr Ciupiński.

SONY DSC

Adbirds

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.