TALK MARKETING – nowy gracz na rynku marketingu rekomendacji – Portal PR - 24PR




TALK MARKETING – nowy gracz na rynku marketingu rekomendacji

21.02.2013 Kategoria: MARKETING. Autor: admin

Przygotowują już oferty kampanii dla pierwszych klientów, testują platformę do komunikacji z talk agentami i rekrutują kolejnych pracowników – na polski rynek z rozmachem wchodzi agencja marketingu rekomendacji TALK MARKETING. Na jej czele stoi osoba z bogatym doświadczeniem marketingowym i insightem klienta pozwalającym wczuć się w jego sytuację i zrozumieć potrzeby. – Myślę, że to nasza niewątpliwa przewaga konkurencyjna – mówi Adriana Kajca, dyrektor zarządzający i prezes zarządu TALK MARKETING. W branży jest już głośno o nowym graczu.

Agencja TALK MARKETING jest kierowana przez specjalistę z dużym doświadczeniem. Adriana Kajca w opinii współpracowników, klientów i znajomych to skuteczny manager w obszarze brand i trade marketingu. Potrafi właściwie interpretować fakty, liczby i badania, które służą jej do opracowywania skutecznych strategii i planów działania. Efektywna w performance management, umie określać cele i je realizować. Posiada także ponadprzeciętne sukcesy w swojej dotychczasowej pracy jako marketingowiec i manager. – Miałam okazję współpracować z Adrianą na różnych polach. Była moim klientem i kilkakrotnie realizowałyśmy wspólne projekty, w czasie gdy pracowała w korporacjach. Była także pracownikiem Streetcom. W obu przypadkach współpraca układała się doskonale. Niewątpliwie jest bardzo doświadczonym marketerem, co w połączeniu z wiedzą, jaką zdobyła w Streetcom sprawia, że agencja TALK MARKETING może stać się poważnym konkurentem – ocenia sytuację Matylda Szymalska, prezes zarządu Streetcom Polska.

Marketing rekomendacji daje teraz w Polsce olbrzymie możliwości. Po wielu zrealizowanych kampaniach przekonałam się, jak bardzo może być efektywny. Pracując dla Streetcom miałam okazję zderzyć doświadczenie związane z zarządzaniem markami zdobyte w międzynarodowych firmach z praktyką z obszaru marketingu rekomendacji – odpowiada Adriana Kajca z TALK MARKETING. – Chcemy wykroić dla siebie jak największy kawałek tego tortu, tym bardziej, że jest to rynek z dużym potencjałem wzrostu. Kryzys wręcz temu sprzyja bo marketerzy szukają teraz bardziej efektywnych narzędzi komunikacji marketingowej. Wykorzystując moją wiedzę i doświadczenie, chcemy zbudować silną i rzetelną markę, sięgającą po najlepszych klientów – zaznacza Kajca. Jako benchmark stawia sobie polski Streetcom i amerykańską agencję BzzAgent.

W tej chwili TALK MARKETING testuje specjalną platformę, która posłuży do komunikacji z rekrutowanymi do kampanii talk agentami. Agencja prowadzi też rekrutację i szuka osób na stanowiska: sales managera, system support specialist oraz account managera.

Więcej informacji:
Adriana Kajca – dyrektor zarządzający i prezes zarządu agencji marketingu rekomendacji TALK MARKETING. W branży marketingowej od 15 lat. W firmie Nestle w ciągu 5 lat przeszła ścieżkę kariery od przedstawiciela handlowego po brand managera. Następnie na blisko 10 lat związała się z Kompanią Piwowarską, gdzie pełniła funkcje kierownicze w działach trade marketingu i brand marketingu. Była m.in. senior brand managerem marki Peroni i wprowadzała tę markę na polski rynek. Jako marketing manager marki Lech zarządzała zespołem brand managerów oraz wielomilionowym budżetem marketingowym. Później przeszła do Grupy Żywiec, gdzie była między innymi marketing managerem marki Żywiec oraz szefem komórki strategicznej odpowiedzialnej za Shopper Marketing i Channel Strategy Grupy Żywiec.

Przez 9 miesięcy jako dyrektor zarządzający pracowała dla największej w Polsce agencji marketingu rekomendacji Streetcom Polska.

Od listopada 2012 roku Kajca stoi na czele nowo utworzonej agencji marketingu rekomendacji TALK MARKETING – specjalizującej się w kampaniach rekomendacyjnych precyzyjnie dostosowanych do indywidualnych potrzeb danej marki.

W wolnych chwilach interesuje się zdrowym odżywianiem. Drzemie w niej duch sportowca: jeździ na nartach, ćwiczy jogę, jest posiadaczem czarnego pasa karate.

TALK MARKETING – agencja marketingu rekomendacji

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.