Experience Design – nowa strategia marki Mood – Portal PR - 24PR




Experience Design – nowa strategia marki Mood

12.03.2013 Kategoria: Marka. Autor: admin

moodWraz z globalnym rebrandingiem, Mood wprowadza nową strategię swojej marki. Obecnie firma ma być kojarzona nie tylko z marketingiem sensorycznym, ale z szeroko rozumianym Experience Design’em. Mood staje się obecnie marką, która posiada pełne spektrum innowacyjnych ofert z sensorycznymi i multimedialnymi rozwiązaniami dla klientów.

Mood- światowy lider marketingu sensorycznego, dzięki globalnemu rebrandingowi, chce zmienić postrzeganie biznesowe swojej grupy kapitałowej. Obecnie spółki Mood Media, Muzak oraz DMX rozpoczynają działalność na całym świcie (w tym w Polsce) pod jedną marką Mood. Priorytetem pozwalającym osiągnąć długoterminowe cele firmy, będzie wprowadzenie zunifikowanej kultury organizacyjnej na wszystkich rynkach oraz realizacja planu strategii marki.

– Obecnie branża marketingu sensorycznego nie jest do końca traktowana jako jedność, a bardziej jako oddzielne rynki- muzyka, wiadomości, Digital Signage, zapachy, systemy dźwiękowe, Drive-Thru, itd. Dodatkowo, większość podmiotów dostarcza usługi z poszczególnych dziedzin. W przypadku większych kontraktów firmy muszą zawiązywać konsorcja bądź partnerstwa– mówi Aleksandra Potrykus, Country Manager w Mood: Polska.

Po zakończeniu rebrandingu, marka Mood zacznie wprowadzać pełne spektrum innowacyjnych rozwiązań sensorycznych dla biznesu także na rynek polski. Mood staje się globalnym zespołem koncentrującym się na projektowaniu doznań czyli tzw. Experience Design. Tworzy dla swoich partnerów biznesowych zaawansowane i kompleksowe połączenia sensoryczne oraz aplikacje mobilne, pozwalające im na kreatywną i skuteczną komunikację ze swoimi klientami.
Tak jak Apple nie sprzedaje jedynie komputerów czy też Starbucks tylko kawy, tak i my, nie oferujemy jedynie marketingu sensorycznego. Mood projektuje architekturę pozytywnych doświadczeń, dzięki której dostarcza emocje, które z kolei przekładają się na postrzeganie marek naszych klientów. Każde nasze rozwiązanie jest zaprojektowane i przemyślane- nic nie dzieje się u nas przypadkowo– dodaje Aleksandra Potrykus.

Mood /dawniej Mood Media/ (TSX: MM / LSE AIM: MM) jest światowym liderem w dziedzinie Experience Design. Poprzez integrację mediów, rozwiązań marketingu sensorycznego, społecznych i mobilnych aplikacji oraz rozwiązań opartych na technologii, wzmacnia marki i pomaga swoim partnerom biznesowym tworzyć zaawansowane połączenia z ich klientami.

Partnerami biznesowymi Mood są wiodące na świecie marki z wielu branż, w tym handlu detalicznego, mody, usług finansowych, hospitality czy też rynku gastronomicznego. Firma obsługuje ponad 560.000 lokalizacji handlowych w 55 krajach w Ameryce Północnej, Europie, Azji, na Bliskim Wschodzie i Australii. Mood dociera do ponad 150 milionów ludzi na co dzień.

Więcej informacji na temat Mood, można znaleźć na: www.moodmedia.com

PR Manager
Mood Media Poland

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.