Kampania Toyota Bank wspiera nową lokatę – Portal PR - 24PR




Kampania Toyota Bank wspiera nową lokatę

01.03.2013 Kategoria: Kampania. Autor: admin

„7% na Dzień Dobry” to hasło i równocześnie nazwa nowej lokaty Toyoty Bank, która przez miesiąc będzie wspierana kampanią produktową w internecie, radio i telewizji.

Kampania produktowa potrwa do końca marca 2013 roku i obejmie telewizję (TVP, Polsat oraz TVN), radio (RMF FM, Radio Zet, TOK FM oraz PR 3) oraz szerokie działania w internecie. Dodatkowo w marcu kampania prowadzona będzie w wagonach warszawskiego metra.

Lokata 7% na Dzień Dobry to połączenie bezpieczeństwa i dostępności do swoich pieniędzy z wysokim oprocentowaniem. Dlatego starając się dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców postanowiliśmy na stonowany przekaz kampanii, podkreślający korzystne cechy produktu – mówi Piotr Nejman, Kierownik Wydziału Marketingu Toyota Bank.

946x290_7procent

Kampanię przygotowała agencja K2, za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimediaGroup i agencja Sales&More.

Nowa lokata Toyota Bank oprocentowana jest na 7% w skali roku, a odsetki naliczane są klientom już następnego dnia po założeniu. Czas trwania lokaty to 1 dzień. Dzięki takiej konstrukcji lokaty klienci otrzymują swoje środki wraz z odsetkami do dyspozycji każdego kolejnego dnia, nie muszą, jak w przypadku lokat o dłuższym okresie, zamrażać swoich oszczędności.

Toyota Bank Polska S.A.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.