Poznaj przyjemność totalną z marką Jeżyki – nowa odsłona kampanii telewizyjnej – Portal PR - 24PR




Poznaj przyjemność totalną z marką Jeżyki – nowa odsłona kampanii telewizyjnej

05.03.2013 Kategoria: FMCG, Kampania, Marka. Autor: Sylwia Kochel

Jutrzenka_screenshot_11 marca br., pod hasłem Poznaj przyjemność totalną, wystartowała telewizyjna kampania marki Jeżyki. Spot reklamowy będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.

Marka Jeżyki, oferująca m.in. ciastka najeżone bakaliami, ruszyła z kampanią telewizyjną. Jej celem jest podkreślenie atrybutów ciastek Jeżyki, prezentacja oferty oraz wsparcie sprzedaży produktów marki. Spot reklamowy pojawi się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat oraz w kanałach tematycznych

Piętnastosekundowy spot eksponuje unikalne cechy produktu: najeżony bakaliami kształt oraz wyjątkowe połączenia wielu różnorodnych składników, które nadają mu niepowtarzalny smak. Podkreśla takie atrybuty Jeżyków jak: kruchość herbatnika, mnogość bakalii oraz dodatek aksamitnego karmelu, zatopionych w czekoladzie Goplana. Promuje szeroką gamę smaków ciastek Jeżyki w czekoladzie mlecznej oraz Jeżyki Dark Cocoa i Jeżyki Dark Cherry, oblane ciemną czekoladą.

Jeżyki to produkt, który nie ma odpowiednika na rynku. Występuje w wielu wariantach: w czekoladzie mlecznej Jeżyki Classic, Jeżyki Kokos, Jeżyki Cafe, Jeżyki Advocat, Jeżyki Cherry oraz w czekoladzie deserowej: Jeżyki Dark Cocoa i Jeżyki Dark Cherry.

Agencja reklamowa: 4FRAME Sp. z o.o.
Dom mediowy: Universal McCann
Dom produkcyjny: Action! Production! Sp. z o.o. Małgorzata Borychowska
Scenariusz: Maciej Ufnalewski, Piotr Wronek
Reżyseria: Tadeusz Śliwa
Zdjęcia: Marek Rajca
Przedstawiciel klienta: Katarzyna Czajkowska, Jutrzenka Colian

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.