FROB wybrał Partner of Promotion – Portal PR - 24PR




FROB wybrał Partner of Promotion

04.04.2013 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Fundacją Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego (FROB). Tym samym powiększyło się grono klientów, dla których agencja prowadzi szeroko zakrojone działania z zakresu social media.

W ramach umowy agencja zapewnia strategiczne doradztwo dla zarządu fundacji w zakresie ePR. Celem działań jest upowszechnianie płatności bezgotówkowych oraz prowadzenie rzetelnego dialogu na temat obniżenia opłaty interchange czyli głównej części prowizji, jaką właściciel sklepu czy punktu usługowego płaci za przyjęcie każdej transakcji kartą. Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Wybór oferty nastąpił w wyniku przetargu.
FROB powstał w 2011 r. Jest pierwszą w Polsce organizacją, która reprezentując głównie przedsiębiorstwa z sektora MŚP, aktywnie działa na rzecz budowy i funkcjonowania zrównoważonego rynku obrotu bezgotówkowego. Kluczowe dla FROB jest doprowadzenie do obniżki opłaty interchange, która w Polsce jest prawie dwa razy wyższa niż średnia europejska. Fundacja podejmuje działania w szeroko pojętej sferze informacyjno – edukacyjnej.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.