Rusza Akademia Praktyków Marketingu – Portal PR - 24PR




Rusza Akademia Praktyków Marketingu

07.04.2013 Kategoria: Szkolenia. Autor: admin

Rozpoczynający się projekt Akademia Praktyków Marketingu ma na celu wzmacnianie roli marketingu jako kluczowego elementu budowania wartości firmy. Wspólny program opracowany przez Stowarzyszenie Marketing 4 Business oraz firmę szkoleniową Concept Labs obejmie cykl szkoleń, prowadzonych przez praktyków – profesjonalistów z obszaru marketingu i zarządzania. Pierwsze poświęcone będzie budowaniu marek w dobie cyfrowego konsumenta.

Stworzenie Akademii Praktyków Marketingu jest bezpośrednią odpowiedzią na potrzeby współczesnych marketerów, od których wymaga się coraz większej efektywności działań w dynamicznie zmieniającym się, złożonym otoczeniu rynkowym i zalewie informacji.

Marketerzy spośród docierających informacji nie mają czasu selekcjonować dla siebie tego co ważne i kluczowe. Dlatego proponujemy szkolenia, które dają gotowy zestaw wiedzy i narzędzi do zarządzania marką i jej działaniami marketingowymi. Wszystkie rozwiązania przedstawione są w sposób jak najbardziej praktyczny tak, aby uczestnicy szkolenia mogli je zastosować od razu w swojej codziennej pracy – mówi Wojciech Pronobis, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Marketing 4 Business.

Program szkolenia wykorzystuje starannie wyselekcjonowaną wiedzę z opracowań na temat nowych mediów i nowoczesnej, cyfrowej analityki, bazuje na najnowszych trendach konsumenckich i, dopasowanych do współczesnego odbiorcy, modelach zarządzania marką. Oprócz warstwy merytorycznej szkolenia, położyliśmy nacisk na jego efektywność. Kameralne grupy i warsztatowe metody prowadzenia zajęć umożliwią aktywny udział wszystkich uczestników i wymianę cennych doświadczeń – dodaje Daria Rzadkiewicz, Training Development Director w Concept Labs.

Pierwsze szkolenie w ramach Akademii Praktyków Marketingu „Recepta jak budować silną markę w dobie cyfrowego konsumenta” odbędzie się w dniach 14-15 maja w Centrum Biznesowym Horizon Plaza przy ulicy Domaniewskiej 39a w Warszawie. Szczegółowy program szkolenia dostępny jest na stronie internetowej Concept Labs.

Nowa inicjatywa Marketing 4 Business realizuje cel działalności Stowarzyszenia jakim jest wymiana najlepszych praktyk, wiedzy i doświadczeń oraz podwyższanie standardów marketingu w celu wzmacniania jego roli w budowaniu wartości firmy.

Za komunikację PR Stowarzyszenia Marketing 4 Business odpowiada agencja Havas PR Warsaw.

Stowarzyszenie Marketing 4 Business

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.