Poznaj rodzinę Wesołowskich – kampania marki Familijne – Portal PR - 24PR




Poznaj rodzinę Wesołowskich – kampania marki Familijne

27.05.2013 Kategoria: FMCG, Handel, Marka. Autor: Sylwia Kochel

Kampania_FamilijnePod hasłem „Familijne. Wesoła z nas paczka” ruszyła wizerunkowa kampania marki Familijne, realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i serwisach internetowych. Kampania potrwa do połowy czerwca.

Celem kampanii jest zmiana postrzegania marki Familijne na bardziej nowoczesną, jej repozycjonowanie w oparciu o wartości skoncentrowane wokół radości czasu spędzonego w gronie rodziny. Jej adresatami są kobiety w wieku 25-44 z dzieckiem 7-14 lat. Kampania jest realizowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: stacjach grupy TVP, Polsat, TVN oraz stacjach reprezentowanych przez At Media. Działania w Internecie obejmą serwisy Allegro, Gazeta.pl i YouTube.

Hasło kampanii, Familijne. Wesoła z nas paczka, akcentuje najważniejszą korzyść emocjonalną marki, jaką jest integrowanie rodziny dzięki wspólnie i wesoło spędzonemu czasowi. Inspiracją do wspólnej rodzinnej zabawy, śmiechu oraz żartów są zawsze produkty marki Familijne. Uczestniczą w rodzinnych spotkaniach, czyniąc je wyjątkowymi, budując więzi, wzajemną bliskość.

Bohaterami rozpoczętej kampanii wizerunkowej jest rodzina Wesołowskich. Towarzyszą jej wafle i ciastka Familijne, które rozładowują emocje, wyzwalają śmiech i są dopełnieniem wspólnie spędzonego czasu. Produkty marki w rodzinnych opakowaniach sprzyjają dzieleniu się oraz czerpaniu spontanicznej radości z przebywania z najbliższymi. Każdy z członków familii Wesołowskich jest inny, ale razem stanowią zgrany zespół. Za wyborem takiej koncepcji komunikacji przemawia jej wysoka atrakcyjność, duża pojemność formatu oraz możliwość eksploatacji na różnych nośnikach.

Kreację przygotowała agencja Soho Square, należąca do grupy komunikacyjnej Ogilvy & Mather, a produkcję zrealizował dom produkcyjny RedWorks. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann. Kampania będzie trwała do 16 czerwca 2013 r.

Kampania telewizyjna:

Termin kampanii: 20 maja 2013 – 16 czerwca 2013

Hasło kampanii: Familijne. Wesoła z nas paczka

Kreacja: Soho Square

Dom mediowy: Universal McCann

Dom produkcyjny: RedWorks

Dyrektor Kreatywny: Jan Majle

Art director: Joanna Biernacka

Copywriter: Bartek Klimaszewski

Reżyseria: Kuba Łubniewski

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.