Hyper Island w Polsce, na zaproszenie Digital One – Portal PR - 24PR




Hyper Island w Polsce, na zaproszenie Digital One

04.09.2013 Kategoria: Nauka i edukacja. Autor: admin

Jedna z najbardziej uznanych w świecie uczelni kształcących w obszarze digital po raz pierwszy zagości w Polsce, na zaproszenie agencji Digital One. Hyper Island zorganizuje w listopadzie w Warszawie Master Class – 3 dniowe intensywne szkolenie dla marketerów. Szkolenie przeznaczone będzie dla osób zajmujących wysokie stanowiska managerskie w korporacjach i organizacjach, koncentrować się będzie przede wszystkim na tym jak dostosować swój biznes do szybko zmieniającego się otoczenia digital. Wcześniej, już we wrześniu, zainteresowani będą mogli spróbować unikalnej metodologii Hyper Island w Łodzi, podczas tegorocznego festiwalu Filmteractive, gdzie Hyper Island poprowadzi warsztat poświęcony tematyce Branded Content.

Hyper Island to globalna uczelnia z centralą w Szwecji, z 17 letnią historią, oferująca studia i programy edukacyjne skupiające się na obszarze digital, kierowane do profesjonalistów i firm na całym świecie. Od czasu powstania uczelni w jej programach edukacyjnych i szkoleniowych wzięło udział już ponad 5 tys. uczestników, a szkoła może się pochwalić współpracą z czołowymi globalnymi  korporacjami, organizacjami i agencjami marketingowymi.

W tym roku, dzięki współpracy z agencją Digital One, Hyper Island zorganizuje w listopadzie 3-dniową „szkołę wyjazdową”. Master Class, skierowane do senior managementu w agencjach i korporacjach, zorganizowane zostanie w Warszawie, w dniach 20-22 listopada. Natomiast już we wrześniu przedstawiciele Hyper Island pojawią się w Łodzi, z warsztatem dotyczącym tematyki Branded Content. Warsztat ten będzie częścią Filmteractive 2013, który odbędzie się w dniach 25-26 września.

Od wielu lat jesteśmy pod wrażeniem tego co Hyper Island robi dla branży digital na całym świecie i bardzo zależało nam na sprowadzeniu Hyper Island do Polski. Obserwujemy coraz większe chęci i potrzeby podnoszenia poziomu kompetencji w obszarze digital wśród specjalistów w polskich agencjach i firmach. Mamy nadzieję, że te dwa pierwsze eventy edukacyjne jesienią będą początkiem długofalowej współpracy z Hyper Island i obecności tej uczelni w Polsce” – mówi Olgierd Cygan, CEO / Managing Partner Digital One i współorganizator Filmteractive.

– Digitalizacja dynamicznie wpływa na zmiany w codziennej działalności firm i zachowaniu każdego człowieka, a nasze doświadczenie edukacyjne pozwala uczestnikom dostosowywać się do tych zmian. Warszawa jest w orbicie naszych zainteresowań już od pewnego czasu, gdyż jest według nas „biznesową stolicą” regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Jesteśmy pewni, że uczestnicy warszawskiego Master Class bardzo skorzystają z udziału w intensywnym 3-dniowym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonych wykładowców z digitalowym i managerskim doświadczeniem” – dodaje Johanna Frelin, CEO, Hyper Island.

Hyper Island Master Class to 3-dniowe szkolenie, poświęcone temu jak dostosować swoją firmę do szybko zmieniającego się cyfrowego świata. Celem Master Class jest m.in. lepsze zrozumienie wpływu jaki mają technologia cyfrowa i oparte na internecie media na społeczeństwo, biznes i człowieka; czy zapoznanie się z najnowszymi modelami biznesu jakie powstają w tym zmieniającym się otoczeniu.

Metodologia szkolenia oparta jest na tzw. experienced-based learning – Master Class składa się z wykładów eksperckich, rynkowych case studies oraz praktycznych warsztatów, podczas których uczestnicy współpracują ze sobą, dzieląc się doświadczeniem. Hyper Island Master Class jest skierowana do wyższego i najwyższego szczebla kierowniczego, liczba miejsc jest ograniczona do 35 uczestników.

Z kolei warsztat „What is your perspective on Branded Content?”, który zostanie poprowadzony przez Hyper Island podczas tegorocznego Filmteractive, będzie koncentrował się na tematyce tworzenia dobrego i efektywnego Branded Content. Wstęp na warsztat będzie darmowy dla posiadaczy wejściówek na Filmteractive Conference & Market (jednak liczba miejsc na warsztacie ograniczona jest do 50).

W trakcie warsztatów zostaną poruszone m.in. następujące zagadnienia:

– Sztuka opowiadania historii (storytelling)

– Współpraca (jak współpracować?)

– Nowe formaty i platformy

– Jak mierzyć sukces?

– Crowd-sourcing i współtworzenie kontentu

– Jakie wyzwania dla marketerów niesie przyszłość?

Hyper Island jest szkołą wyższą specjaluzującą się w obszarach komunikacji digital oraz biznesowego przywództwa.

Jest też partnerem strategicznym wielu koncernów i firm, którym zależy na transformacji swojego biznesu i kultury organizacji. Hyper Island została założona w 1996 roku w Karlskronie w Szwecji. Od tej pory szkołę ukończyło ponad 2500 absolwentów, z 40 krajów. Hyper Island ma ok. 60 stałych pracowników w Nowym Jorku, Singapurze, Manchesterze, Sztokholmie i Kalskronie

Szkoła zyskała ogromne uznanie w świecie, jest uznawana za jedną z czołowych uczelni kształcących w obszarze digital . W 2010 r. Hyper Island została uhonorowana nagrodą Knowledge Award, przyznawaną przez organizację Swedish National Encyclopedia, za innowacyjność i inspirujące działania w dziedzinie edukacji.

Filmteractive 2013

Tegoroczna, trzecia już edycja Filmteractive, odbędzie się 25 – 26 września 2013 w Łodzi. Wydarzenie organizuje Fundacja Media Klaster oraz agencja interaktywna Digital One przy współpracy z Państwową Wyższą Szkołą Filmową, Telewizyjną i Teatralną. Uczestnikami Filmteractive są marketerzy, przedstawiciele branży interactive/digital, twórcy, managerowie kultury, przedstawiciele branży filmowej, reklamowej i mediów.

Tegoroczną nowością jest przygotowanie po raz pierwszy targów branżowych o charakterze międzynarodowym, poświęconych innowacyjnym treściom audiowizualnym. Jest to nowość zarówno dla Filmteractive, jak również w skali kraju i regionu.

Filmteractive 2013 to zatem formuła trzy w jednym – połączenie konferencji biznesowej (Filmteractive Conference), targów innowacyjnego contentu audiowizualnego (Filmteractive Market ) oraz festiwalu dla twórców audiowizualnych (Filmteractive Festival). Tematem przewodnim konferencji będą w tym roku trendy związane z tzw. Second Screen.

Filmteractive Conference to międzynarodowa konferencja biznesowa, która obejmuje najnowsze zagadnienia związane z rozwojem branży audiowizualnej. Tegorocznym tematem przewodnim są trendy Second Screen, związane z wykorzystaniem potencjału tzw. drugiego ekranu. Prelegenci i uczestnicy konferencji przyjrzą się między innymi telewizji na urządzenia mobilne i interaktywnym rozwiązaniom na tablety, oraz sposobom w jaki brandy wykorzystują formaty multiscreenowe. Wśród prelegentów znajdą się m.in. Paul Rissen (BBC, UK), Yifat Fouchs (Screenz, Izrael), Renaund Fuchs (Pagaco, UK), Simon Staffans (Media City, Finlandia) oraz przedstawiciele innych wiodących mediów i marek. Kolejni uczestnicy oraz tematy ich wystąpień będą sukcesywnie publikowane na oficjalnej stronie Filmteractive

Filmteractive Market to pierwsze w Europie Środkowej i Wschodniej targi innowacyjnych treści audiowizualnych. Market powstał z myślą o tych, którzy chcą kupić lub sprzedać projekt, bądź rozwiązanie IT z tego obszaru. Najlepsze projekty w kategorii film interaktywny, crossmedia/transmedia oraz digital content zostaną zaprezentowane przed ekspertami, redaktorami zamawiającymi oraz przedstawicielami stacji telewizyjnych z całej Europy.

Filmteractive Festival to część poświęcona twórcom audiowizualnym. Wśród prelegentów znajdą się m.in. duet The Kissinger Twins (Polska), Arseny Vesnin (Designcollector, Rosja) oraz Christa Sommerer i Laurent Mignonneau (Austria).

Digital One (www.digitalone.pl) to jedna z najstarszych na polskim rynku agencji interaktywnych. Działa od 13 lat. Specjalizuje się w efektywnym wykorzystywaniu internetu do realizowania celów biznesowych największych brandów. Kluczowe kompetencje Digital One to planowanie strategii komunikacji marek w nowych mediach oraz wspieranie procesów sprzedażowych online.

 ŁubuDubu PR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.