To się w głowie nie mieści – Portal PR - 24PR




To się w głowie nie mieści

21.09.2013 Kategoria: Kampania. Autor: admin

W poniedziałek, 23 września 2013 roku, startuje nowa kampania IKEA promująca rozwiązania do przechowywania w sypialniach, dzięki którym nawet w małych pomieszczeniach znajdzie się jeszcze miejsce na zabawę w chowanego. Projekt realizowany jest w ramach kampanii „Daj spokój – dom to frajda”, poprzez którą IKEA pragnie przekazać rodzicom, aby nie ulegali niepotrzebnej presji i docenili drobne, codzienne chwile spędzane razem z dziećmi.

Bohaterem spotu reklamowego jest rodzina z dziećmi. Gospodarzom udało się wydzielić w zwykłym mieszkaniu w bloku niedużą, ale bardzo zaciszną sypialnię i mogłoby się wydawać, że nikt poza nimi nie ma wstępu do tej „oazy spokoju”. Dzięki tekstyliom, wygodnemu łóżku, pojemnym szafom i sprytnym schowkom pokój jest tak przytulny, że nie tylko pani domu lubi się tam od czasu do czasu ukryć…

Nie sposób dyskutować z faktem, że sypialnia jest dla rodziców azylem, w którym chcą utrzymywać ład i porządek. Jednocześnie dzieci bardzo chętnie się tam bawią, czemu zwykle towarzyszy hałas i rozgardiasz. IKEA ma dla rodziców dobrą wiadomość – w sypialni może się zmieścić dużo więcej niż mogłoby się wydawać, a dzięki sprytnym rozwiązaniom do przechowywania – i to w nowych, niższych cenach – łatwo utrzymać w niej porządek, nawet jeśli grupka pierwszoklasistów wybierze ją sobie na plac zabaw.

„Pasją IKEA jest ułatwianie codziennego życia poprzez sprytne urządzanie wnętrz. Wiemy, że jednym z największych wyzwań w niedużych pomieszczeniach, np. w małej sypialni, jest znalezienie miejsca na wszystkie potrzebne rzeczy. Dobre zagospodarowanie przestrzeni nie tylko ułatwia utrzymanie porządku, ale pozwala też zaoszczędzić dużo czasu, który można przeznaczyć na wspólne chwile z rodziną” – powiedział Grzegorz Boruc, dyrektor marketingu IKEA. „W myśl długofalowego podejścia IKEA »Ty tu urządzisz«, najważniejszą rzeczą przy aranżacji domu jest określenie własnych, indywidualnych potrzeb. Korzystając z naszej pomocy, klienci mogą znaleźć najlepsze rozwiązania dla swojej rodziny i przekonać się, że dom to frajda” – dodał Grzegorz Boruc.

Kampania IKEA promująca rozwiązania do przechowywania w sypialniach obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, Internet, prasę oraz komunikację wewnątrz sklepów. Pomysł kreatywny powstał w agencji JWT Warsaw. Spot reklamowy wyreżyserował Trevor Melvin. Jego produkcją zajął się dom produkcyjny OTO, a postprodukcją – Platige Image. Za działania w sieci odpowiada agencja K2. Media społecznościowe obsługiwane są przez agencję Kalicińscy.com, zaś zakup mediów powierzono MEC Global.


Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony z pierwszych liter imienia, nazwiska oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi założyciel firmy (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).

IKEA jest innowatorem oraz doradcą w zakresie wyposażenia wnętrz, którego celem jest tworzenie lepszego życia na co dzień dla wielu ludzi. IKEA jest godną zaufania, stabilną finansowo i stale rozwijającą się firmą. IKEA w Polsce posiada obecnie osiem sklepów, które w roku finansowym 2012 odwiedziło ponad 19 milionów osób. Ponadto, poprzez Inter IKEA Centre Polska, firma zbudowała i zarządza siedmioma parkami oraz centrami handlowymi. W Jarostach koło Piotrkowa Trybunalskiego zlokalizowane jest Regionalne Centrum Dystrybucyjne, które obsługuje sklepy IKEA w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech. Biuro Zakupów współpracuje z producentami mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w regionie Europy Centralnej, dostarczając meble i artykuły wyposażenia wnętrz do sieci IKEA na całym świecie.

Grupa IKEA w Polsce

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.