Netsprint wchodzi na rynek RTB – Portal PR - 24PR




Netsprint wchodzi na rynek RTB

02.10.2013 Kategoria: Marketing internetowy. Autor: admin

Netsprint uruchamia platformę RTB pod nazwą Adfocus i tym samym poszerza swoją ofertę dla e-commerce. Adfocus to narzędzie o zasięgu globalnym (zapewnia dotarcie do ponad 95% internautów), które umożliwia prowadzenie działań reklamowych z wykorzystaniem technologii retargetingu spersonalizowanego. Oferta dla reklamodawców oparta jest o modele efektywnościowe.

Retargeting spersonalizowany to technologia, pozwalająca na emisję dopasowanych przekazów reklamowych użytkownikom, którzy odwiedzili wcześniej stronę internetową reklamodawcy. Rozwiązanie oferowane przez Netsprint zostało stworzone wspólnie z Merchenta, wiodącą europejską firmą oferującą sprzedaż reklam w modelu RTB, działającą w ponad 40 krajach. Adfocus współpracuje z największymi światowymi systemami AdExchange, m.in. z Google Doubleclick, Facebook Exchange, Adscale, Yahoo! RMX i Rubicon, co daje 95% zasięgu.

Średnio 2% użytkowników sklepów internetowych dokonuje konwersji, czyli opuszcza sklep kupując produkt podczas pierwszej wizyty. Przy zastosowaniu odpowiedniej strategii retargeting spersonalizowany pomaga zaangażować pozostałe 98% konsumentów, którzy wcześniej opuścili stronę bez dokonywania zakupu. W celu maksymalizacji konwersji w Adfocus reklamodawca ma do wyboru 9 strategii rekomendacji produktu, które mogą być stosowane w zależności od rodzaju kampanii. W pierwszych przeprowadzonych w Adfocus kampaniach konwersja wzrosła przeciętnie o 115%, a średnia wartość zamówienia o 31%.

W zależności od celów kampanii reklamowej, Adfocus udostępnia efektywnościowe modele rozliczeń, m.in. CPS (cost per sale)  i CPC (cost per click), co zwiększa efektywność kosztową działań marketingowych i zmniejsza ryzyko po stronie reklamodawcy.

“Uruchomienie platformy Adfocus to kolejny krok Netsprint w rozwoju kompleksowej oferty dla reklamodawców.  Adkontekst jako sieć kontekstowo-behawioralna umożliwia efektywne dotarcie do osób potencjalnie zainteresowanych naszą ofertą, zaś Adfocus poprawia efektywność tych działań, zwiększając wyraźnie konwersję i sprzedaż strony klienta. W ten sposób umożliwiamy marketerom dotarcie do klienta na każdym etapie Customer Journey” – komentuje Artur Banach, CEO Netsprint.

adfocus

W chwili przeglądania np. produktów w sklepie internetowym internauta zostaje otagowany za pomocą skryptów retargetujących Adfocus umieszczonych w kodzie źródłowym sklepu internetowego, a następnie – podczas surfowania po sieci – ogląda spersonalizowane reklamy przygotowane zgodnie z jego zainteresowaniami. Kreacje reklamowe mogą zawierać np. zdjęcia produktów, które wcześniej miał w koszyku potencjalny klient, promocyjne ceny, opinie o produkcie itp.

Retargeting to nie jedyna możliwość targetowania reklam w platformie Adfocus. Poza nią system oferuje pre-targeting, geotargetowanie, targetowanie na konkretny system AdExchange, oraz kierowanie reklam na wybrane witryny lub urządzenia. System umożliwia również m.in. emisję tylko w widocznej dla użytkownika części ekranu (above the fold). Odpowiednie kombinacje powyższych metod pozwalają na skuteczną segmentację klientów i maksymalizację konwersji sprzedażowej.

Platforma Adfocus powstała w oparciu o połączenie doświadczeń dwóch firm: Netsprint – lidera reklamy kontekstowo-behawioralnej oraz Merchenta, wiodącej firmy europejskiej specjalizującej się w obszarze RTB. W efekcie współpracy klienci otrzymują najwyższej klasy platformę o globalnym zasięgu, która jednocześnie uwzględnia unikalne potrzeby polskich reklamodawców. Z platformy korzystają klienci na niemal wszystkich kontynentach: od Australii, poprzez Afrykę,  Azję (Daleki Wschód), Europę, a skończywszy na Ameryce Północnej (USA).

Netsprint Sp. z o.o.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.