PACCAR rozpoczyna produkcję samochodów ciężarowych DAF w Brazylii – Portal PR - 24PR




PACCAR rozpoczyna produkcję samochodów ciężarowych DAF w Brazylii

21.10.2013 Kategoria: Transport. Autor: admin

– Firma PACCAR zorganizowała uroczyste otwarcie nowej fabryki DAF w Brazylii. W ceremonii, którą poprowadzili prezes i dyrektor wykonawczy PACCAR Mark Pigott oraz gubernator stanu Parana Beto Richa, uczestniczyli członkowie władz stanowych i lokalnych, dealerzy DAF w Brazylii, dostawcy, firmy transportowe oraz liderzy biznesu i przedstawiciele instytucji edukacyjnych.

Fabryka DAF w Ponta Grossa, Brazylia

– PACCAR ma przyjemność oficjalnie otworzyć naszą nową fabrykę DAF w Brazylii – powiedział Mark Pigott. – Hala montażowa o powierzchni 27 870 metrów kwadratowych zbudowana na działce o powierzchni 230 hektarów to przyjazny dla środowiska, wykorzystujący najnowsze technologie zakład, w którym montowane będą najwyższej jakości pojazdy DAF XF, CF i LF. W fabryce produkowane będą ciężarówki DAF na rynek brazylijski i południowoamerykański. Nasi dealerzy DAF zainwestowali w najnowszą i najnowocześniejszą sieć dystrybucji w kraju, która będzie obsługiwać rosnącą liczbę klientów.

– Jesteśmy dumni z tego, że możemy poprowadzić pierwszą ciężarówkę DAF wyprodukowaną w Brazylii – powiedział gubernator Richa. – Warta 320 mln USD inwestycja PACCAR wesprze władze stanu Parana w ich wysiłkach zmierzających do utworzenia w tym stanie wysokiej jakości miejsc pracy. Zakład DAF będzie stymulował wzrost gospodarczy i przyczyni się do wzrostu jakości życia w regionie.

Najwyższej jakości ciężarówki DAF zostały liderem w tej branży w Europie. – DAF jest europejskim liderem w kategorii ciągników siodłowych. W sektorze pojazdów powyżej 16 ton marka ta zdobyła w tym roku 15,8 procent rynku. Klienci doceniają znakomitą jakość, niskie koszty operacyjne i wysoką wartość odsprzedaży ciężarówek DAF i silników PACCAR – powiedział Ron Armstrong, prezes PACCAR.

– Przewiduje się, że w 2013 r. wielkość brazylijskiego rynku samochodów ciężarowych w kategorii powyżej sześciu ton przekroczy 140.000 sztuk, a w następnych latach jeszcze wzrośnie – stwierdził Bob Christensen, wiceprezes i dyrektor finansowy PACCAR. – Największym i najszybciej rosnącym segmentem brazylijskiego rynku samochodów ciężarowych w Brazylii jest segment premium, do którego należy produkowany przez DAF flagowy model XF-105.

Samochody ciężarowe DAF XF, CF i LF z silnikami PACCAR produkowane na rynek brazylijski

100213 - brasil plant opening - photo - daf truck lineup

– W przyszłości będziemy produkować wszystkie rodzaje najnowocześniejszych samochodów ciężarowych DAF z silnikami PACCAR dla klientów z Brazylii i Ameryki Południowej – poinformował Marco Davila, prezes DAF Brazylia. – Niezależna sieć dealerska w Brazylii w 2013 r. obejmuje 20 lokalizacji, a w 2014 r. ich liczba wzrośnie do 40. Pierwszy model pojazdu DAF produkowany w tym zakładzie to DAF XF-105, samochód ciężarowy przeznaczony do użytku na długich trasach. W przyszłości zakład będzie również produkować uniwersalne modele CF i LF. Pojazdy DAF CF mają wiele różnych zastosowań, od transportu regionalnego po ciężkie prace budowlane. Samochód DAF LF jest idealny do dystrybucji i dostaw na terenach miejskich.

PACCAR jest światowym liderem technologicznym w dziedzinie projektowania, wytwarzania i wsparcia klientów szukających wysokiej jakości samochodów ciężarowych przystosowanych do niewielkich, średnich i dużych obciążeń, marki Kenworth, Peterbilt i DAF. PACCAR projektuje również i wytwarza zaawansowane technicznie silniki diesla, zapewnia usługi finansowe i informatyczne oraz dystrybucję części do ciężarówek w związku z podstawową działalnością.

Akcje PACCAR są przedmiotem obrotu na rynku Nasdaq Global Select, pod symbolem PCAR, a strona internetowa firmy znajduje się pod adresem www.paccar.com.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.